У листопаді 2022 року як світовий продаж, так і виробництво перевищили рівень попереднього року внаслідок сталого попиту, насамперед у Північній Америці, а також відновлення через вплив дефіциту запасних частин, пов’язаний із поширенням COVID-19 у Південно-Східній Азії у попередній рік, заявили у прес-службі марки виданню speedme.ru.
Ситуація залишається складною для прогнозування через брак напівпровідників та COVID-19. Проте, автовиробник продовжить уважно стежити за ситуацією з поставками запчастин і по можливості зведе до мінімуму раптове скорочення виробництва, докладаючи всіх зусиль, щоб доставити якомога більше автомобілів клієнтам у найкоротший термін.
Toyota Motor Corporation (TMC) оголошує результати продажу, виробництва та експорту за листопад 2022 року, а також сукупні підсумки з січня до листопада 2022 року, у тому числі для дочірніх компаній Daihatsu Motor Co., Ltd. та Hina Motors, Ltd. Так, світовий продаж основного бренду зріс на 2,9% — до 796 484 авто. Дочірній бренд Daihatsu також відзначився позитивною динамікою – марка вийшла плюс на 16,8% . А от Hino, що потрапив в останні місяці в низку скандалів, спробував стягнути концерн вниз – його продажі зменшилися на 14,1% , до 12 166 одиниць.
Leave a Comment