Volkswagen Group вирішив постачати на європейський ринок електромобілі китайського виробництва. Це пов’язано з нестачею виробничих потужностей у самій Європі, пише Automotive News Europe з посиланням на заяву концерну. Водночас наразі йдеться лише про одну модель китайського складання –спортивний кросовер Cupra Tavascan.
Як виробничий майданчик обрали завод одного із спільних підприємств у китайському місті Аньхой. У концерні зазначили, що ця фабрика має у своєму розпорядженні необхідні потужності та технології.
У вигляді концепту Таваскан дебютував ще 2019 року. Це крос-купе з двомоторною установкою віддачею приблизно 300 к.с. — близький аналог серійної моделі Volkswagen ID.5 GTX, з якої ділить платформу MEB. У цьому лютому бренд Cupra в рамках святкування власного чотириріччя як самостійна компанія підтвердив, що названа на честь гірськолижного курорту машина надійде в продаж у Європі 2024-го.
Наразі група Volkswagen працює над п’ятирічний фінансовий план: їй необхідно визначитися з тим, які нові моделі і на яких заводах випускати і скільки доведеться інвестувати в ці підприємства. Рішення багато в чому залежать від випуску нового програмного забезпечення для електромобілів, який концерну неодноразово доводилося відкладати.
Наразі у європейських шоу-румах вже можна зустріти низку батарейних машин, вироблених у Китаї. Серед них – Tesla Model 3, BMW iX3. Нещодавно аналітики з PwC спрогнозували, що до середини цього десятиліття до Європи імпортуватимуть до 800 тисяч автомобілів з Піднебесної, переважно електричних.