Зокрема, трейдери, які реалізують продукт у чорноморських портах, наголошують на зменшенні кількості суднових відвантажень в Україну. Наприкінці жовтня припинилося постачання індійського ресурсу, який мав стійкий попит серед українських покупців. Минулого тижня до українських портів прямували два судна, які везуть приблизно 10 тис. тонн дизпалива, але станом на п’ятницю жодне з них ще не почало розвантаження. Також до Ізмаїла йде корабель із 4,6 тис. тонн продукту, який був завантажений у Греції, його прибуття очікується орієнтовно 15 листопада. У румунських та болгарських портах також поменшало дизпалива, відзначають учасники ринку.
Минулого тижня ціни на болгарських терміналах стрімко знижувалися. Повернення до роботи частини французьких НПЗ після завершення страйків сприяло зменшенню котирувань у північно-західній Європі та Середземному морі. На болгарських терміналах автомобільні партії дизпалива подешевшали до $1160-1205/т на умовах EXW.
На польському напрямі також спостерігалося зниження цін за укладеними угодами.
Великі постачальники ресурсу прогнозують, що ситуація на ринку дизпалива погіршуватиметься. Високий попит сприятиме подорожчанню дизельного пального.