Компанія Audi активно розвивається, впроваджує нові технології та впевнено дивиться у майбутнє. Весь цей прогрес має знайти свій відбиток у новому логотипі марки. Дизайнер Андре Джорджі та бренд-стратег Фредерік Каліш пояснили, що означають нові кільця Audi і коли вони з’являться на її автомобілях.
Чотири обручки супроводжують автомобілі Audi вже протягом 90 років. Спочатку, 1932 року, після об’єднання чотирьох автомобілебудівних компаній вони уособлювали єдність та згуртованість. Зараз дизайнери вирішили осучаснити відомий логотоп, зробивши його «чистішим» і лаконічнішим, з двовимірною графікою та колишньою геометрією. Вони прагнуть, щоб у майбутньому чотири кільця скрізь виглядали однаково: у журналі, на смартфоні клієнта чи рекламному щиті, і навіть на кузові автомобілі чи його салоні.
Новий логотип Audi складається із трьох компонентів. Дизайнери поступово позбулися хрому та зосередилися на контрастному чорно-білому оформленні. Неначе ефектні білі поплавці вбудовані в чорний скляний корпус. Оптично освітлюючи логотип, білий колір надає кільцям плоского вигляду вищої якості, який при найближчому розгляді залишається тривимірним.
Сучасні обручки означають високу якість. Чіткість нових чорно-білих кілець робить фірмовий стиль пізнаваним, а тонка чорна окантовка навколо кілець створює бездоганне відчуття преміум-класу, незалежно від кольору автомобіля або радіаторної решітки. Крім того, клієнтам доступний альтернативний варіант виконання у чорному кольорі, де білий колір замінюється темно-сірим, який виглядає як глянцево-чорний.