Дослідження JATO показало різноспрямований тренд вартості електромобілів у різних країнах. Так, за останні сім років середня вартість “зеленої” машини в Китаї знизилася з 66 819 до 31 829 євро, у Європі зросла з 48 942 до 55 821 євро, у США збільшилася з 53 038 до 63 864 євро.
У Піднебесній середньостатистичний електромобіль дешевший за аналог з бензиновим мотором на 33%. Європейці купують «електрички» на 27% дорожче, ніж моделі з ДВЗ. А в США переплата сягає 43%.
Електричні кросовери з 2015 року подешевшали в Європі вдвічі: зі 109 506 до 57 461 євро. Аналогічний тренд і в США, де їхня вартість впала з 99 874 до 54 026 євро. Однак у Китаї подібні моделі коштують лише 35 512 євро. Причому якщо в Європі та США бензинові аналоги відчутно дешевші, то в Китаї вони на 5% дорожчі.
Експерти очікують, що в Китаї заходи стимулювання попиту на електромобілі скорочуватимуться, оскільки їхній продаж зростає значними темпами. Європа ставить амбітні цілі заборонити продажі нових автомобілів з ДВЗ у 2035 році, тому тут заходи держпідтримки поки що працюватимуть на повну силу.
Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…
В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…
Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…
Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…
Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Leave a Comment