Дослідження JATO показало різноспрямований тренд вартості електромобілів у різних країнах. Так, за останні сім років середня вартість “зеленої” машини в Китаї знизилася з 66 819 до 31 829 євро, у Європі зросла з 48 942 до 55 821 євро, у США збільшилася з 53 038 до 63 864 євро.
У Піднебесній середньостатистичний електромобіль дешевший за аналог з бензиновим мотором на 33%. Європейці купують «електрички» на 27% дорожче, ніж моделі з ДВЗ. А в США переплата сягає 43%.
Електричні кросовери з 2015 року подешевшали в Європі вдвічі: зі 109 506 до 57 461 євро. Аналогічний тренд і в США, де їхня вартість впала з 99 874 до 54 026 євро. Однак у Китаї подібні моделі коштують лише 35 512 євро. Причому якщо в Європі та США бензинові аналоги відчутно дешевші, то в Китаї вони на 5% дорожчі.
Експерти очікують, що в Китаї заходи стимулювання попиту на електромобілі скорочуватимуться, оскільки їхній продаж зростає значними темпами. Європа ставить амбітні цілі заборонити продажі нових автомобілів з ДВЗ у 2035 році, тому тут заходи держпідтримки поки що працюватимуть на повну силу.
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…
У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…
Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…
На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…
Leave a Comment