Дослідження JATO показало різноспрямований тренд вартості електромобілів у різних країнах. Так, за останні сім років середня вартість “зеленої” машини в Китаї знизилася з 66 819 до 31 829 євро, у Європі зросла з 48 942 до 55 821 євро, у США збільшилася з 53 038 до 63 864 євро.
У Піднебесній середньостатистичний електромобіль дешевший за аналог з бензиновим мотором на 33%. Європейці купують «електрички» на 27% дорожче, ніж моделі з ДВЗ. А в США переплата сягає 43%.
Електричні кросовери з 2015 року подешевшали в Європі вдвічі: зі 109 506 до 57 461 євро. Аналогічний тренд і в США, де їхня вартість впала з 99 874 до 54 026 євро. Однак у Китаї подібні моделі коштують лише 35 512 євро. Причому якщо в Європі та США бензинові аналоги відчутно дешевші, то в Китаї вони на 5% дорожчі.
Експерти очікують, що в Китаї заходи стимулювання попиту на електромобілі скорочуватимуться, оскільки їхній продаж зростає значними темпами. Європа ставить амбітні цілі заборонити продажі нових автомобілів з ДВЗ у 2035 році, тому тут заходи держпідтримки поки що працюватимуть на повну силу.
Тепер Mazda стягує гроші за підключені послуги, такі як віддалений запуск. Захисники права на ремонт…
RS 4, яким ми його знали, мертвий, тому що Audi змінила стратегію найменування - перемістивши…
Сучасні спортивні автомобілі часто мають агресивний вигляд: з сердитими фарами, великими решітками радіатора, спойлерами та…
Третє покоління кросовера Nissan Rogue (американська версія X-Trail) стало значним кроком вперед у порівнянні з…
Перші чутки про плани Lexus випустити друге покоління LFA з'явилися ще у 2021 році, але…
Через новий закон у США можуть зникнути всі пікапи та позашляховики. Американський уряд вважає, що…
Leave a Comment