Більше чверті американців хочуть купити неіснуючий електромобіль від Apple

Час читання: < 1 хв.
0

Консалтингова агенція Strategic Vision опублікувала підсумки чергового дослідження New Vehicle Experience. У ньому запитують думку американських автомобілістів не лише щодо представлених на ринку брендів, а й про недоступні. Цього року 26% респондентів відповіли, що розглянули б покупку електромобіль Apple, якби він був доступний для покупки.

Марку Apple вперше включили в опитування, і її негайно досяг успіху у потенційних покупців. Вона злетіла одразу на третє місце. Популярнішими як майбутня машина стали тільки Toyota (38%) і Honda (32%). Замикають четвірку лідерів Ford (21%) та Tesla (20%).

Рівень довіри американців до неіснуючого поки що автомобіля безпрецедентно високий. Так, 24% опитаних заочно вірять у його високу якість. А з актуальних власників Tesla більше половини готові придивитися до «яблучного» електромобіля.

Реклама

Організатори опитування втішають усі існуючі автомобільні бренди тим, що ще досить велика частка тих, хто сумнівається. Більше третини (34%) опитаних чесно заявили, що поки що недостатньо знають про майбутню машину Apple і тому не готові висловлюватися на її користь.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!