Машин на “механіці” скоро не буде

Час читання: 2 хв.
0

Коли навесні цього року представники Mercedes-Benz повідомили про повну відмову від механічної коробки передач з 2023 року, одні автолюбителі зазнали полегшення, а інші стали сумувати. Тому що, хоча багато хто вважає маніпуляції з передачею та зчепленням складними або, принаймні, незручними, для когось це втілення спортивного стилю водіння.

Але як би там не було, з моменту появи коробки передач з подвійним зчепленням та її розповсюдження класична «механіка» безнадійно застаріла. Можна сказати, що коробка передач з подвійним зчепленням – це автоматизована МКПП, яка здатна дуже швидко перемикати передачі або сама по собі, або натисканням на кулісний перемикач або важіль.

Досі деякі автолюбителі вважають, що МКПП — це не тільки більш спортивне, а й більш економічне рішення, яке дає змогу знизити витрату палива. Таке судження більше немає сили, оскільки автоматичні КПП ефективності наздогнали «механіку». Особливо коробки передач з подвійним зчепленням, які здатні перемикатися швидше, ніж це робить будь-який гонщик.

Реклама

Крім того, ті часи, коли різниця у витраті палива між машинами на МКПП та АКПП складала 1–2 літри, вже давно минули.

Звичайно, механічні коробки передач менш складні у виробництві і, відповідно, дешевші. Тому й автомобілі з «механікою», в середньому, коштують дещо дешевше. Але при масовому виробництві і ця перевага сходить нанівець.

Завдяки повній відмові від механічних трансмісій виробники економлять простір у салоні , а це, у свою чергу, приносить користь покупцям. Тепер в основі центральної консолі, де раніше доводилося розміщувати немаленькі важелі КПП, все частіше з’являються лише компактна «шайби», а поряд з нею часто вміщується ще один підсклянник, майданчик для зарядки бездротової гаджетів або ніша для зберігання.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!