Новини

Як змінився попит на автомобілі в Україні через дефіцит пального

Share

Ми всі знаємо, як саме змінився попит на автомобілі через зростання цін і дефіцит палива.

Зокрема ціни на паливо зросли майже вдвічі, а відсутність та черги на заправках спонукали багатьох вітчизняних автомобілістів переглянути електромобілі.

Варто зазначити, що однією з переваг автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) порівняно з електромобілем є розвинена мережа автозаправних станцій та можливість заправити автомобіль у будь-якому куточку країни. Проте з початком війни ця перевага зникла. У той же час перевага електромобілів у вартості кілометра пробігу стала ще більшою. Адже пальне подорожчало, а електроенергія – ні.

У результаті аналітики порівняли продажі нових автомобілів у першій половині 2021 року з першою половиною 2022 року та чи змінилися уподобання наших водіїв у виборі видів палива.

Рік тому бензинові автомобілі становили 58,7 відсотка. Сьогодні їх частка становить 55,1%. Тобто, справді, українці починають менше купувати бензинових авто. Рік тому автомобілі з дизельними двигунами займали майже 24,4 відсотка ринку. Сьогодні їх частка становить 23,6%. Були й падіння, хоч і незначні.

1,3% нових легкових автомобілів мають ГБО, встановлене на заводі або в дилерському центрі. Сьогодні їх частка становить 1,02%. Тобто в межах похибки. Автомобілі з дизель-гібридними силовими агрегатами займали 2,8 відсотка ринку рік тому, а зараз мають 2,67 відсотка. Якщо гібриди складаються з бензинових і електричних двигунів (більш поширена гібридна схема), то рік тому їх було продано 10,7% проти 10,48% сьогодні. Навпаки, частка електромобілів на ринку нових автомобілів збільшилася, і вона була значною – з 2,24% минулого року до 7,13% цього року.

Як бачимо, під час війни частка ринку автомобілів на всіх видах палива, крім електроенергії, скоротилася.

Варто також зазначити, що загальні обсяги продажу нових автомобілів з усіма типами двигунів впали, порівняно із першим півріччям 2021 року. І найбільше падіння, як це не дивно, продемонстрували авто із ГБО – мінус 81,4%. Бензинові – мінус 65%, дизельні – мінус 64,5%, бензинові гібридні – мінус 53,7%, дизельні гібриди – мінус 51,8%. Виключення становлять лише електрокари. Іхні продажі навпаки збільшилися аж на 211,7%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Honda готова до чергового рестайлінгу конкурента Hyundai Solaris

Лінійка Honda на ринках, що розвиваються, включає в себе не тільки добре відомі седани Civic…

09.05.2024

CAR Magazine вибрав найкращий електричний спортивний автомобіль

Hyundai IONIQ 5 N продовжує дивувати автомобільний світ своїми досягненнями, ставши найкращим електричним спортивним автомобілем…

09.05.2024

Новий гіперкар Bugatti отримає метровий мотор потужністю 1000 кінських сил

Новий гіперкар Bugatti отримає двигун метрового класу потужністю 1000 к.с. У 2024 році вперше в…

09.05.2024

Kia придумала нову назву для кросовера дешевше за 500 тисяч гривень

Південнокорейський автовиробник розробляє новий субкомпактний кросовер, який стане найдоступнішим позашляховиком у своїй лінійці. Автомобіль вже…

09.05.2024

Lamborghini зніме з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S

Lamborghini виводить з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S. Через чотири роки після першої…

09.05.2024

Lexus ES натякає на майбутнє електромобілів із ES350e та ES500e

Наприкінці 2021 року було представлено повністю електричний Lexus ES, що нагадує оновлену версію існуючої моделі.…

09.05.2024