Toyota представила новий кросовер Toyota Crown 2023

Сьогодні відбулася прем'єра відновленої моделі, яка перетворилася на кросовер.

0
1139

Видання speedme.ru в режимі онлайн стежило за прем’єрою нової моделі – кросовера, який отримав назву Toyota Crown. Після короткої історії моделі представники марки зрештою показали новинку. При розробці нового Crown команда інженерів ретельно переглянула те, що таке «Корона», і в результаті свого прагнення створити «Корону нової ери» вони створили чотири абсолютно нові моделі. Седан – це новий формальний дизайн, що відповідає потребам водіїв, а універсал – функціональний позашляховик із зрілою атмосферою та великим простором для водіння. Нова серія буде представлена ​​приблизно в 40 країнах та регіонах.

Шістнадцятому Crown надали заводський код S235, він створений на платформі TNGA-L, яка використовується і для Crown нинішньої генерації S220. Новий «Краун» оснастять гібридною системою, складеною з 2,4-літрового бензинового турбомотора та електродвигуна.

Горизонтальна інтеграція дисплея та робочої зони водія створює функціональне компонування, яким можна інтуїтивно керувати з будь-якого місця. Округла форма від панелі приладів до дверей також дає відчуття того, що всі сидіння особливі, що дозволяє водієві зосередитися на керуванні і забезпечує зручну і приємну мобільність для пасажирів.

Зараз читають  Компанія Toyota оновила седани Camry та Altis

Ретельна увага до кожного компоненту інтер’єру, у тому числі до стриманих та привітних прикрас WARM STEEL, зручної рукоятки перемикання передач привабливої ​​форми, сидінь з миттєво відомим оздобленням, що створює відчуття безпеки, та іншим функціям, допомагає створити простір з відчуття якості та багатства.

Гібридна система, що поєднує в собі рядний 4-циліндровий двигун з турбонаддувом, що розвиває потужний момент, що крутить, навіть при низьких оборотах, новітню електричну установку eAxle, що забезпечує високий крутний момент, і нещодавно розроблену біполярну нікель-водневу батарею. Гібридна система лінійно реагує на натискання водієм акселератора, створюючи відчуття керування з відчуттям комфортного прискорення. Привід задній або повний.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.