Компанія BMW офіційно оголосила про завершення випуску електричного хетчбека i3. За вісім років заводом у Лейпцизі було випущено 250 тисяч таких машин, що дозволяє компанії називати модель найуспішнішим компактним електромобілем у преміум-сегменті.
BMW i3 продавалася у 74 країнах світу. Компанія стверджує, що інноваційність хетчбека стала драйвером залучення нової аудиторії: для 80% покупців у перші роки випуску i3 став першим BMW у житті. На момент згортання виробництва хетчбек випускався у двох версіях – i3 потужністю 170 к.с. та i3S на 184 сили. Запас ходу у них становив 308 та 283 км відповідно.
Завершення виробництва BMW відзначили виписком ультралімітованої партії i3 в особливому виконанні HomeRun Edition: загалом буде випущено лише 10 екземплярів. Версія HomeRun Edition відрізнятиметься набором ексклюзивних кольорів для кузова (відтінки сірого та червоного), 20-дюймовими колісними дисками, особливим оздобленням інтер’єру та розширеним набором опцій. Усі 10 машин уже продані, і на ознаменування завершення виробництва моделі їх покупцям організували екскурсію на завод до Лейпцигу: власники змогли спостерігати за складанням своїх машин.
Місце, що звільнилося на конвеєрі, займе кросовер MINI Countryman нового покоління, у якого також буде електрична модифікація. Його складання виробництво наступного року, а до того моменту в Лейпцигу планують нарощувати випуск електричних компонентів для батарейних BMW.
Причини завершення виробництва i3 BMW не уточнює. Однак раніше повідомлялося, що складання моделі припинили раніше, ніж планувалося: хетчбек повинен був залишатися на конвеєрі до 2024 року. Джерела пов’язували таке рішення із дуже дорогим виробництвом i3, що, у свою чергу, обумовлено низьким рівнем уніфікації хетчу з іншими моделями.