Новини

В Україні змінили правила розмитнення євроблях: як тепер можна ввезти

В Україні з 1 липня скасували безкоштовну розмитнення. При ввезенні авто та його оформленні українцям доведеться сплачувати акциз та інші податки.

Про це йдеться в матеріалі OBOZREVATEL. Як і до початку повномасштабної війни, українці мають право ввозити автомобілі з-за кордону. Ба більше, зараз розробляють можливість оформляти розмитнення за допомогою Дії. Єдине: доведеться платити акциз, ПДВ (крім електрокарів) та мито.

Розмір акцизу залежить від обсягу двигуна та віку транспорту і може сягати близько тисячі євро, мито становить 10% (для електрокарів – 0%), а ПДВ – 20%. Загалом повернення платежів зробить авто дорожчим, але не завадить ввезенню.

Інститут вивчення авторинку (громадська організація, яка підтримує нульові мита) прогнозує, що замість близько 55 тис. авто щомісяця в Україну ввозитимуть лише кілька тисяч. “З поверненням “довоєнних” ставок розмитнення імпорт знову призупиниться до рівня кількох тисяч авто на місяць. Цьому сприятимуть, зокрема: зниження купівельної спроможності українців унаслідок повномасштабної війни; подорожчання автомобілів за кордоном внаслідок кризи автомобільної промисловості та дефіцит пропозиції на ринку; подорожчання та ускладнення доставки транспортних засобів з-за кордону, найбільше – у сегменті авто з країн Америки та Південної Кореї; зміна курсу валют, знецінення гривні”, – зазначають у відомстві.

Чи виявляться ці оцінки правильними, можна буде сказати вже у серпні, коли митниця отримає статистику за липень. Але загалом оцінки чиновників більш оптимістичні. За рахунок повернення оподаткування з “євроблях” та інших товарів планують одержати близько 5 млрд грн. “Почнемо отримувати в бюджет десь від 4 до 5 млрд грн. Це додатково, якщо не враховувати, що ми маємо 9-12 млрд з інших платежів. Плюс одержуватимемо ще 4-5 млрд грн від транспортування товарів”, – каже замголови митниці Олександр Щуцький.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025