Новини

В Україні змінили правила розмитнення євроблях: як тепер можна ввезти

Share

В Україні з 1 липня скасували безкоштовну розмитнення. При ввезенні авто та його оформленні українцям доведеться сплачувати акциз та інші податки.

Про це йдеться в матеріалі OBOZREVATEL. Як і до початку повномасштабної війни, українці мають право ввозити автомобілі з-за кордону. Ба більше, зараз розробляють можливість оформляти розмитнення за допомогою Дії. Єдине: доведеться платити акциз, ПДВ (крім електрокарів) та мито.

Розмір акцизу залежить від обсягу двигуна та віку транспорту і може сягати близько тисячі євро, мито становить 10% (для електрокарів – 0%), а ПДВ – 20%. Загалом повернення платежів зробить авто дорожчим, але не завадить ввезенню.

Інститут вивчення авторинку (громадська організація, яка підтримує нульові мита) прогнозує, що замість близько 55 тис. авто щомісяця в Україну ввозитимуть лише кілька тисяч. “З поверненням “довоєнних” ставок розмитнення імпорт знову призупиниться до рівня кількох тисяч авто на місяць. Цьому сприятимуть, зокрема: зниження купівельної спроможності українців унаслідок повномасштабної війни; подорожчання автомобілів за кордоном внаслідок кризи автомобільної промисловості та дефіцит пропозиції на ринку; подорожчання та ускладнення доставки транспортних засобів з-за кордону, найбільше – у сегменті авто з країн Америки та Південної Кореї; зміна курсу валют, знецінення гривні”, – зазначають у відомстві.

Чи виявляться ці оцінки правильними, можна буде сказати вже у серпні, коли митниця отримає статистику за липень. Але загалом оцінки чиновників більш оптимістичні. За рахунок повернення оподаткування з “євроблях” та інших товарів планують одержати близько 5 млрд грн. “Почнемо отримувати в бюджет десь від 4 до 5 млрд грн. Це додатково, якщо не враховувати, що ми маємо 9-12 млрд з інших платежів. Плюс одержуватимемо ще 4-5 млрд грн від транспортування товарів”, – каже замголови митниці Олександр Щуцький.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний кросовер Skoda Epiq vRS стане найшвидшим кросовером бренду

Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…

28.06.2025

Гібриди в Україні: плюси, мінуси та чи варто їх купувати

На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…

28.06.2025

Nissan розширює модельний ряд Rogue 2026 гібридними версіями

Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…

28.06.2025

Нові штрафи і терміни позбавлення прав за п’яне водіння: що потрібно знати

В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…

28.06.2025

Автомеханік розповів, як визначити проблеми з мотором за кольором вихлопу

Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…

28.06.2025

Як уникнути штрафу, якщо алкотестер дав хибний результат

Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…

28.06.2025