Новини

В Україні змінили правила розмитнення євроблях: як тепер можна ввезти

Share

В Україні з 1 липня скасували безкоштовну розмитнення. При ввезенні авто та його оформленні українцям доведеться сплачувати акциз та інші податки.

Про це йдеться в матеріалі OBOZREVATEL. Як і до початку повномасштабної війни, українці мають право ввозити автомобілі з-за кордону. Ба більше, зараз розробляють можливість оформляти розмитнення за допомогою Дії. Єдине: доведеться платити акциз, ПДВ (крім електрокарів) та мито.

Розмір акцизу залежить від обсягу двигуна та віку транспорту і може сягати близько тисячі євро, мито становить 10% (для електрокарів – 0%), а ПДВ – 20%. Загалом повернення платежів зробить авто дорожчим, але не завадить ввезенню.

Інститут вивчення авторинку (громадська організація, яка підтримує нульові мита) прогнозує, що замість близько 55 тис. авто щомісяця в Україну ввозитимуть лише кілька тисяч. “З поверненням “довоєнних” ставок розмитнення імпорт знову призупиниться до рівня кількох тисяч авто на місяць. Цьому сприятимуть, зокрема: зниження купівельної спроможності українців унаслідок повномасштабної війни; подорожчання автомобілів за кордоном внаслідок кризи автомобільної промисловості та дефіцит пропозиції на ринку; подорожчання та ускладнення доставки транспортних засобів з-за кордону, найбільше – у сегменті авто з країн Америки та Південної Кореї; зміна курсу валют, знецінення гривні”, – зазначають у відомстві.

Чи виявляться ці оцінки правильними, можна буде сказати вже у серпні, коли митниця отримає статистику за липень. Але загалом оцінки чиновників більш оптимістичні. За рахунок повернення оподаткування з “євроблях” та інших товарів планують одержати близько 5 млрд грн. “Почнемо отримувати в бюджет десь від 4 до 5 млрд грн. Це додатково, якщо не враховувати, що ми маємо 9-12 млрд з інших платежів. Плюс одержуватимемо ще 4-5 млрд грн від транспортування товарів”, – каже замголови митниці Олександр Щуцький.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024

Компанія Renault повністю розкрила оновлений кросовер Captur: подробиці про комплектації та вартість

У країнах Європи починається продаж оновленого Renault Captur 2024. Зокрема, в Іспанії його вже можна…

06.05.2024

Audi змінює курс: що чекає на шанувальників бренду

Гернот Делльнер, новий глава Audi , узяв на себе відповідальність за перезапуск марки і вже…

06.05.2024

Названо причини, чому не можна нехтувати правилами заправки автомобіля

Запитання правильної заправки автомобіля завжди актуальні, оскільки від цього залежать не тільки витрати на паливо,…

06.05.2024

Далеко поїдуть: Skoda представила нові версії Kodiaq та Superb

Skoda внесла значні оновлення до своєї модельної лінійки, представивши нові версії Kodiaq і Superb 2024…

06.05.2024