Новини

В Україні змінили правила розмитнення євроблях: як тепер можна ввезти

Share

В Україні з 1 липня скасували безкоштовну розмитнення. При ввезенні авто та його оформленні українцям доведеться сплачувати акциз та інші податки.

Про це йдеться в матеріалі OBOZREVATEL. Як і до початку повномасштабної війни, українці мають право ввозити автомобілі з-за кордону. Ба більше, зараз розробляють можливість оформляти розмитнення за допомогою Дії. Єдине: доведеться платити акциз, ПДВ (крім електрокарів) та мито.

Розмір акцизу залежить від обсягу двигуна та віку транспорту і може сягати близько тисячі євро, мито становить 10% (для електрокарів – 0%), а ПДВ – 20%. Загалом повернення платежів зробить авто дорожчим, але не завадить ввезенню.

Інститут вивчення авторинку (громадська організація, яка підтримує нульові мита) прогнозує, що замість близько 55 тис. авто щомісяця в Україну ввозитимуть лише кілька тисяч. “З поверненням “довоєнних” ставок розмитнення імпорт знову призупиниться до рівня кількох тисяч авто на місяць. Цьому сприятимуть, зокрема: зниження купівельної спроможності українців унаслідок повномасштабної війни; подорожчання автомобілів за кордоном внаслідок кризи автомобільної промисловості та дефіцит пропозиції на ринку; подорожчання та ускладнення доставки транспортних засобів з-за кордону, найбільше – у сегменті авто з країн Америки та Південної Кореї; зміна курсу валют, знецінення гривні”, – зазначають у відомстві.

Чи виявляться ці оцінки правильними, можна буде сказати вже у серпні, коли митниця отримає статистику за липень. Але загалом оцінки чиновників більш оптимістичні. За рахунок повернення оподаткування з “євроблях” та інших товарів планують одержати близько 5 млрд грн. “Почнемо отримувати в бюджет десь від 4 до 5 млрд грн. Це додатково, якщо не враховувати, що ми маємо 9-12 млрд з інших платежів. Плюс одержуватимемо ще 4-5 млрд грн від транспортування товарів”, – каже замголови митниці Олександр Щуцький.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024