Новини

Volkswagen побоюється зростання попиту на акумулятори для електромобілів

Угода ЄС про поетапну відмову від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння протягом трохи більше 12 років є складним завданням, але серйознішою перешкодою буде виробництво достатньої кількості акумуляторів для живлення електромобілів, сказав високопосадовець Volkswagen.

Коментар пролунав після того, як країни ЄС уклали угоду щодо запропонованих законів щодо боротьби зі зміною клімату рано вранці в середу, у тому числі згідно із законом, який вимагає, щоб нові автомобілі, що продаються в ЄС, не виділяли CO2 з 2035 року. Це унеможливить продаж автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.

Європейська комісія вперше запропонувала пакет, спрямований на скорочення викидів, що викликають потепління планети минулого літа.

«Це непроста мета. Ми думаємо, що вона є досяжною», — сказав фінансовий директор VW Арно Антліц в інтерв’ю агентству Reuters на конференції Reuters Automotive Europe у середу. «Найскладніша тема — це не нарощування заводів. Найскладнішою темою буде нарощування ланцюжка постачання акумуляторів».

VW заявив, що припинить продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в регіоні до встановленого терміну, але деякі автовиробники, які відстають у гонці з розробки електромобілів, такі як Toyota, можуть мати справу з труднощами при досягненні мети. Японський автовиробник відмовився від коментарів щодо цього питання.

Великі автовиробники прагнуть забезпечити постачання акумуляторних елементів, але пошук достатньої кількості сировини для акумуляторів може виявитися серйознішою проблемою. Нездатність отримати достатні запаси літію, нікелю, марганцю або кобальту може сповільнити перехід на електромобілі (EV), зробити ці автомобілі дорожчими та поставити під загрозу прибуток автовиробників.

Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес заявив минулого місяця, що він очікує, що нестача акумуляторів для електромобілів вдарить по автомобільній промисловості в 2024-2025 роках, оскільки виробники намагаються наростити продаж електромобілів, продовжуючи будувати нові заводи з виробництва акумуляторів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Renault показав агресивний концепт позашляховика перед серійним запуском

Восени 2023 року Renault представила концептуальну версію свого позашляхового пікапа Niagara. Автомобіль задуманий як глобальна…

21.10.2025

Чим відрізняється жіночий стиль водіння від чоловічого

Питання про те, чи може жінка бути за кермом, давно втратило актуальність. Набагато цікавіше розібратися,…

21.10.2025

Названо найпопулярніші серед українців бензинові авто

За даними Укравтопром, у вересні автопарк України поповнився більш ніж 12,6 тисячами легкових автомобілів з…

21.10.2025

Нове покоління BMW i3 обіцяє рекордний запас ходу понад 1300 км

BMW впевнено рухається до оновлення D-сегмента, роблячи ставку на інновації та розширюючи лінійку Neue Klasse…

21.10.2025

Названо головні слабкості Nissan Qashqai II

Автомобільний експерт поділився думкою щодо недоліків другого покоління Nissan Qashqai. За його словами, найменш вдалим…

21.10.2025

Електрокари безпечніші за бензинові авто з точки зору пожежі

Тема загорянь електромобілів викликає значне суспільне занепокоєння, особливо у зв'язку з численними відео та повідомленнями…

21.10.2025