Новини

Volkswagen побоюється зростання попиту на акумулятори для електромобілів

Угода ЄС про поетапну відмову від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння протягом трохи більше 12 років є складним завданням, але серйознішою перешкодою буде виробництво достатньої кількості акумуляторів для живлення електромобілів, сказав високопосадовець Volkswagen.

Коментар пролунав після того, як країни ЄС уклали угоду щодо запропонованих законів щодо боротьби зі зміною клімату рано вранці в середу, у тому числі згідно із законом, який вимагає, щоб нові автомобілі, що продаються в ЄС, не виділяли CO2 з 2035 року. Це унеможливить продаж автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.

Європейська комісія вперше запропонувала пакет, спрямований на скорочення викидів, що викликають потепління планети минулого літа.

«Це непроста мета. Ми думаємо, що вона є досяжною», — сказав фінансовий директор VW Арно Антліц в інтерв’ю агентству Reuters на конференції Reuters Automotive Europe у середу. «Найскладніша тема — це не нарощування заводів. Найскладнішою темою буде нарощування ланцюжка постачання акумуляторів».

VW заявив, що припинить продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в регіоні до встановленого терміну, але деякі автовиробники, які відстають у гонці з розробки електромобілів, такі як Toyota, можуть мати справу з труднощами при досягненні мети. Японський автовиробник відмовився від коментарів щодо цього питання.

Великі автовиробники прагнуть забезпечити постачання акумуляторних елементів, але пошук достатньої кількості сировини для акумуляторів може виявитися серйознішою проблемою. Нездатність отримати достатні запаси літію, нікелю, марганцю або кобальту може сповільнити перехід на електромобілі (EV), зробити ці автомобілі дорожчими та поставити під загрозу прибуток автовиробників.

Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес заявив минулого місяця, що він очікує, що нестача акумуляторів для електромобілів вдарить по автомобільній промисловості в 2024-2025 роках, оскільки виробники намагаються наростити продаж електромобілів, продовжуючи будувати нові заводи з виробництва акумуляторів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Продажі преміальних седанів у Європі впали на 19% за 10 місяців

Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…

08.12.2025

Топ-5 найкращих уживаних авто для новачків

Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…

08.12.2025

Найпроблемніші двигуни Subaru: чотири моделі, що розчарували власників

Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…

08.12.2025

Які старі кросовери найбільше витрачають бензин у місті

У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…

08.12.2025

Новорічні прикраси на авто: як не порушити правила і уникнути штрафу

Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…

08.12.2025

Шість європейських країн пропонують переглянути заборону ДВЗ

У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…

08.12.2025