Новини

Volkswagen побоюється зростання попиту на акумулятори для електромобілів

Share

Угода ЄС про поетапну відмову від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння протягом трохи більше 12 років є складним завданням, але серйознішою перешкодою буде виробництво достатньої кількості акумуляторів для живлення електромобілів, сказав високопосадовець Volkswagen.

Коментар пролунав після того, як країни ЄС уклали угоду щодо запропонованих законів щодо боротьби зі зміною клімату рано вранці в середу, у тому числі згідно із законом, який вимагає, щоб нові автомобілі, що продаються в ЄС, не виділяли CO2 з 2035 року. Це унеможливить продаж автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.

Європейська комісія вперше запропонувала пакет, спрямований на скорочення викидів, що викликають потепління планети минулого літа.

«Це непроста мета. Ми думаємо, що вона є досяжною», — сказав фінансовий директор VW Арно Антліц в інтерв’ю агентству Reuters на конференції Reuters Automotive Europe у середу. «Найскладніша тема — це не нарощування заводів. Найскладнішою темою буде нарощування ланцюжка постачання акумуляторів».

VW заявив, що припинить продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в регіоні до встановленого терміну, але деякі автовиробники, які відстають у гонці з розробки електромобілів, такі як Toyota, можуть мати справу з труднощами при досягненні мети. Японський автовиробник відмовився від коментарів щодо цього питання.

Великі автовиробники прагнуть забезпечити постачання акумуляторних елементів, але пошук достатньої кількості сировини для акумуляторів може виявитися серйознішою проблемою. Нездатність отримати достатні запаси літію, нікелю, марганцю або кобальту може сповільнити перехід на електромобілі (EV), зробити ці автомобілі дорожчими та поставити під загрозу прибуток автовиробників.

Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес заявив минулого місяця, що він очікує, що нестача акумуляторів для електромобілів вдарить по автомобільній промисловості в 2024-2025 роках, оскільки виробники намагаються наростити продаж електромобілів, продовжуючи будувати нові заводи з виробництва акумуляторів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Несподівані проблеми у власників електромобілів: чому їх так мало купують

Запас ходу на одній зарядці часто сприймається як проблема минулого, оскільки багато електромобілів тепер можуть…

08.05.2024

Дилер розкрив головний недолік Volkswagen Multivan, який робить його небезпечним

Volkswagen Multivan 2024 є одним із найстаріших авто в лінійці VAG. Люди купують його для…

08.05.2024

Audi A3 претендує на звання бюджетного автомобіля

З моменту останнього оновлення Audi A3 машина отримала не тільки оновлений екстер'єр, але й удосконалену…

08.05.2024

Представлений оновлений Land Rover Defender із найпотужнішим дизельним двигуном

Land Rover Defender оновився, став потужнішим та комфортнішим. Defender L663, представлений чотири роки тому, освіжили.…

08.05.2024

Представлений недорогий Cadillac Optiq 2025 з 33-дюймовим екраном та довічною гарантією на електричні системи

Cadillac представив Cadillac Optiq 2025 модельного року, який схожий на більший Cadillac Lyriq і оснащений…

08.05.2024

Toyota Camry може стати повністю електричним седаном

Нове покоління знаменитого своєю надійністю седана Toyota Camry було представлено минулого року. Машина вперше в…

08.05.2024