Вживані авто у Німеччині дорожчають швидше, ніж нові. При цьому автопарк цієї країни продовжує старіти: більшість транспортних засобів на німецьких дорогах відносяться до вікових категорій 5-10 і 10-14 років, а їхній середній вік з 2019 року збільшився з 9,6 до 9,8 року.
Про це свідчать дані Федерального управління автотранспортом ФРН.
Так, ціни на 5-річні машини з пробігом у Німеччині порівняно з 2021 роком зросли значніше, ніж будь-коли за останні 5 років — на 18,5%, а на 10-річні автомобілі — на 21 %. Таких висновків дійшли аналітики платформ Cavago, Mobile.de, а також Autoscout24.
За словами аналітиків, автомобільні виробники не здатні задовольнити нинішні потреби. Це викликано, зокрема, дефіцитом мікрочіпів та розривом міжнародного ланцюжка постачання в автомобільному виробництві. Крім того, багато концернів йдуть з сегмента з великою кількістю вироблених одиниць і низькою маржею, віддаючи перевагу моделям, що обіцяють більший прибуток.
Ще одним фактором, який сприяє подорожчанню машин із пробігом, стало зменшення їхнього середнього пробігу. Якщо торік він становив 34 тис. 894 км, то зараз – 31 тис. 341 км, підрахували у Cavago.
Крім цього, вважають експерти, цю ситуацію посилює заборона на авто з ДВЗ, яку планується ввести до ЄС у 2035 році.
До слова, експерти прогнозують подорожчання авто в Україні після скасування нульового розмитнення.
На сучасному ринку можна знайти безліч автомобілів – як нових, так і вживаних. Проте до…
Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо,…
Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…
BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
Leave a Comment