Вживані авто у Німеччині дорожчають швидше, ніж нові. При цьому автопарк цієї країни продовжує старіти: більшість транспортних засобів на німецьких дорогах відносяться до вікових категорій 5-10 і 10-14 років, а їхній середній вік з 2019 року збільшився з 9,6 до 9,8 року.
Про це свідчать дані Федерального управління автотранспортом ФРН.
Так, ціни на 5-річні машини з пробігом у Німеччині порівняно з 2021 роком зросли значніше, ніж будь-коли за останні 5 років — на 18,5%, а на 10-річні автомобілі — на 21 %. Таких висновків дійшли аналітики платформ Cavago, Mobile.de, а також Autoscout24.
За словами аналітиків, автомобільні виробники не здатні задовольнити нинішні потреби. Це викликано, зокрема, дефіцитом мікрочіпів та розривом міжнародного ланцюжка постачання в автомобільному виробництві. Крім того, багато концернів йдуть з сегмента з великою кількістю вироблених одиниць і низькою маржею, віддаючи перевагу моделям, що обіцяють більший прибуток.
Ще одним фактором, який сприяє подорожчанню машин із пробігом, стало зменшення їхнього середнього пробігу. Якщо торік він становив 34 тис. 894 км, то зараз – 31 тис. 341 км, підрахували у Cavago.
Крім цього, вважають експерти, цю ситуацію посилює заборона на авто з ДВЗ, яку планується ввести до ЄС у 2035 році.
До слова, експерти прогнозують подорожчання авто в Україні після скасування нульового розмитнення.
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…
Leave a Comment