Як ми всі знаємо, електродвигуни одержують енергію від акумуляторів, які містять багато інших матеріалів, ніж ті, що використовуються у традиційних двигунах внутрішнього згоряння, включаючи літій, кобальт та нікель. Надзвичайно великі підприємства, на яких виробляють більшість акумуляторів для електромобілів, називаються гігафабриками, тому що річна потужність, яку вони виробляють, перевищує один гігават.
Однак більшість гігафабрик розташовані в Азії, і саме там зосереджено близько 80% виробничих потужностей акумуляторів. Хоча досі більшістю гігафабрик керували лише виробники акумуляторів, багато виробники автомобілів тепер також стають активнішими в цій галузі, і їхні зусилля зосереджені на створенні власних гігафабрик. Але скільки потрібно таких підприємств, щоби світ перейшов на електромобілі?
Сьогодні оператори гігафабрик стикаються із двома основними проблемами. По-перше, будівництво цих величезних об’єктів неминуче викликає проблеми з будівництвом, що збільшує як витрати, і час. А по-друге, після відкриття гігафабрик багато компаній борються з операційною ефективністю.
Згідно з експертним аналізом, якщо нинішня тенденція затримки виробництва збережеться, то до 2025 року лише в Північній Америці під загрозою опиниться 30 відсотків новостворених щорічних потужностей, що може призвести до того, що понад 300 000 автомобілів залишаться без акумуляторів щороку, тільки в цьому регіоні.
Якщо глобальний попит на електромобілі зростатиме, як прогнозується, галузі знадобиться не менше 200 нових гігафабрик — на додаток до 130 гігафабрик, що становлять понад 400 мільярдів доларів розширеного капіталу, і дуже скоро — до 2030 року. Багато нових потужностей швидше за все, будуть побудовані поруч з автовиробниками, щоб скоротити час виконання замовлення і вимоги до доставки.
Але аналізи показують, що ці гігафабрики недостатньо екологічні і на етапах проектування та будівництва неминуче виникнуть складнощі, які можуть затримати початок виробництва. Будівельники Gigafactory повинні будуть дотримуватися місцевих стандартів проектування та нормативні вимоги, такі як стічні води, та використовувати постачальників у рамках місцевої промислової бази, які можуть забезпечити обслуговування на місці та швидше реагувати на проблеми якості та продукції. І це буде непросто, що ставить “зелене майбутнє” автомобілів під загрозу провалу.
Источник: ukrautoprom.com.ua
Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…
Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…
Рідкісні знахідки так званих «капсул часу» привертають чимало уваги з боку користувачів інтернету, особливо коли…
В Україні з'явиться новий автомобільний бренд Ineos. Британська компанія спеціалізується на виробництві рамних позашляховиків. Продажі…
Leave a Comment