Новини

Чому «зелене майбутнє» автомобілів перебуває під загрозою провалу?

Share

Як ми всі знаємо, електродвигуни одержують енергію від акумуляторів, які містять багато інших матеріалів, ніж ті, що використовуються у традиційних двигунах внутрішнього згоряння, включаючи літій, кобальт та нікель. Надзвичайно великі підприємства, на яких виробляють більшість акумуляторів для електромобілів, називаються гігафабриками, тому що річна потужність, яку вони виробляють, перевищує один гігават.

Однак більшість гігафабрик розташовані в Азії, і саме там зосереджено близько 80% виробничих потужностей акумуляторів. Хоча досі більшістю гігафабрик керували лише виробники акумуляторів, багато виробники автомобілів тепер також стають активнішими в цій галузі, і їхні зусилля зосереджені на створенні власних гігафабрик. Але скільки потрібно таких підприємств, щоби світ перейшов на електромобілі?

Сьогодні оператори гігафабрик стикаються із двома основними проблемами. По-перше, будівництво цих величезних об’єктів неминуче викликає проблеми з будівництвом, що збільшує як витрати, і час. А по-друге, після відкриття гігафабрик багато компаній борються з операційною ефективністю.

Згідно з експертним аналізом, якщо нинішня тенденція затримки виробництва збережеться, то до 2025 року лише в Північній Америці під загрозою опиниться 30 відсотків новостворених щорічних потужностей, що може призвести до того, що понад 300 000 автомобілів залишаться без акумуляторів щороку, тільки в цьому регіоні.

Якщо глобальний попит на електромобілі зростатиме, як прогнозується, галузі знадобиться не менше 200 нових гігафабрик — на додаток до 130 гігафабрик, що становлять понад 400 мільярдів доларів розширеного капіталу, і дуже скоро — до 2030 року. Багато нових потужностей швидше за все, будуть побудовані поруч з автовиробниками, щоб скоротити час виконання замовлення і вимоги до доставки.

Але аналізи показують, що ці гігафабрики недостатньо екологічні і на етапах проектування та будівництва неминуче виникнуть складнощі, які можуть затримати початок виробництва. Будівельники Gigafactory повинні будуть дотримуватися місцевих стандартів проектування та нормативні вимоги, такі як стічні води, та використовувати постачальників у рамках місцевої промислової бази, які можуть забезпечити обслуговування на місці та швидше реагувати на проблеми якості та продукції. І це буде непросто, що ставить “зелене майбутнє” автомобілів під загрозу провалу.

Источник: ukrautoprom.com.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Jeep Renegade показали на нових рендерах

Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…

30.06.2025

Техогляд в Україні: як змінюються вимоги з 1 липня

З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…

30.06.2025

Volkswagen поверне звичні кнопки управління в салони своїх нових моделей

Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…

30.06.2025

Яка дистанція на дорозі найкраща під час дощу

Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…

30.06.2025

Кабмін пропонує суттєво підвищити штрафи для водіїв, які займають пільгові місця

Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…

30.06.2025

Jeep Compass 2026 отримав кращу аеродинаміку та три варіанти силових установок

Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…

30.06.2025