Як ми всі знаємо, електродвигуни одержують енергію від акумуляторів, які містять багато інших матеріалів, ніж ті, що використовуються у традиційних двигунах внутрішнього згоряння, включаючи літій, кобальт та нікель. Надзвичайно великі підприємства, на яких виробляють більшість акумуляторів для електромобілів, називаються гігафабриками, тому що річна потужність, яку вони виробляють, перевищує один гігават.
Однак більшість гігафабрик розташовані в Азії, і саме там зосереджено близько 80% виробничих потужностей акумуляторів. Хоча досі більшістю гігафабрик керували лише виробники акумуляторів, багато виробники автомобілів тепер також стають активнішими в цій галузі, і їхні зусилля зосереджені на створенні власних гігафабрик. Але скільки потрібно таких підприємств, щоби світ перейшов на електромобілі?
Сьогодні оператори гігафабрик стикаються із двома основними проблемами. По-перше, будівництво цих величезних об’єктів неминуче викликає проблеми з будівництвом, що збільшує як витрати, і час. А по-друге, після відкриття гігафабрик багато компаній борються з операційною ефективністю.
Згідно з експертним аналізом, якщо нинішня тенденція затримки виробництва збережеться, то до 2025 року лише в Північній Америці під загрозою опиниться 30 відсотків новостворених щорічних потужностей, що може призвести до того, що понад 300 000 автомобілів залишаться без акумуляторів щороку, тільки в цьому регіоні.
Якщо глобальний попит на електромобілі зростатиме, як прогнозується, галузі знадобиться не менше 200 нових гігафабрик — на додаток до 130 гігафабрик, що становлять понад 400 мільярдів доларів розширеного капіталу, і дуже скоро — до 2030 року. Багато нових потужностей швидше за все, будуть побудовані поруч з автовиробниками, щоб скоротити час виконання замовлення і вимоги до доставки.
Але аналізи показують, що ці гігафабрики недостатньо екологічні і на етапах проектування та будівництва неминуче виникнуть складнощі, які можуть затримати початок виробництва. Будівельники Gigafactory повинні будуть дотримуватися місцевих стандартів проектування та нормативні вимоги, такі як стічні води, та використовувати постачальників у рамках місцевої промислової бази, які можуть забезпечити обслуговування на місці та швидше реагувати на проблеми якості та продукції. І це буде непросто, що ставить “зелене майбутнє” автомобілів під загрозу провалу.
Источник: ukrautoprom.com.ua
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment