Новини

П’ять країн ЄС намагаються відкласти заборону на ДВЗ

П’ять країн ЄС закликали до 90-відсоткового скорочення викидів CO2 для автомобілів до 2035 року і досягнення 100-відсоткової відмови від ДВЗ до 2040 року.

Італія, Португалія, Словаччина, Болгарія та Румунія хочуть відкласти план Європейського Союзу щодо фактичної заборони продажу нових бензинових і дизельних автомобілів, починаючи з 2035 року, на п’ять років. Агентство Reuters зазначає, що ознайомилось із підготовленим документом.

Політика відмови від ДВЗ є ключовою опорою планів ЄС щодо боротьби зі зростанням викидів від транспорту та прискорення переходу на електромобілі, оскільки блок прагне скоротити чисті викиди парникових газів у всій економіці на 55 відсотків до 2030 року з рівня 1990 року.

Пропозиція щодо скорочення викидів автомобілів, зроблена Європейською комісією минулого року, вимагатиме 100-відсоткового скорочення викидів CO2 від нових автомобілів до 2035 року, що унеможливить продаж паливних транспортних засобів в ЄС з цієї дати.

Міністри країн ЄС планують узгодити свою позицію наступного тижня, перш ніж обговорювати остаточний закон із парламентом ЄС, який підтримав заборону 2035 року на голосуванні цього місяця.

Без одностайності

У документі, розповсюдженому серед країн ЄС, п’ять країн натомість закликали до 90-відсоткового скорочення викидів CO2 для автомобілів до 2035 року і досягнення 100-відсоткової цілі до 2040 року.

Вони сказали, що легкі комерційні транспортні засоби повинні досягти 80-відсоткового скорочення викидів CO2 до 2035 року і 100-відсоткового зниження до 2040 року, а не 100-відсоткового зниження до 2035 року, запропонованого Комісією.

«Потрібно встановити адекватні та адаптовані перехідні періоди», – йдеться у документі, посилаючись на необхідність розширення інфраструктури зарядки.

Болгарський чиновник, який не побажав називати свого імені, сказав, що кліматична політика повинна враховувати економічні та соціальні фактори, такі як «значні відмінності» в купівельній спроможності між країнами ЄС.

У Брюсселі стверджують, що дата 2035 року має вирішальне значення, оскільки середня тривалість життя нових автомобілів становить 15 років, тому пізніша заборона не дозволить ЄС досягти чистих нульових викидів до 2050 року, що, за словами вчених, дозволить уникнути катастрофічних змін клімату.

Деякі уряди ЄС підтримали ціль до 2035 року, але міністр фінансів Німеччини заявив, що цього тижня найбільший автомобільний ринок ЄС не підтримує її.

Ford і Volvo Cars публічно підтримали цей план, і Volkswagen має на меті припинити продаж автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) в Європі до 2035 року. Але промислові групи, включаючи Європейську асоціацію виробників автомобілів, виступили проти цілі до 2035 року, посилаючись на занепокоєння, включаючи невизначене впровадження зарядних пристроїв.

ЄС веде переговори про ще один закон, який зобов’язує країни встановлювати мільйони автомобільних зарядних пристроїв цього десятиліття.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: ЄС

Останні записи

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025