Ще наприкінці квітня, через місяць після свого офіційного відкриття, фабрика Tesla на околицях Берліна мала вийти на тижневий обсяг виробництва в 1000 електрокарів.
По суті, рубіж подолали лише на минулому тижні, однак і це досягнення дозволить знизити потребу європейського авторинку в імпорті Tesla Model Y з Китаю.
Теоретично новий завод у Німеччині зможе виробляти понад 50 тисяч електромобілів на рік. Це майже 10% його проектної потужності, у зв’язку з цим доведеться пройти тривалий шлях масштабування виробництва з непередбачуваними перешкодами. Наприклад, на попередньому етапі обмежуючим фактором була продуктивність фарбувальних камер, які встановлені на заводі в Німеччині.
Раніше про досягнення рубежу в тисячу електрокарів, що вироблялися, повідомлялося у внутрішній розсилці Tesla, а тепер даний результат підтверджено відкрито з офіційної сторінки компанії в Twitter.
Тут поки виробляють кросовери Model Y з тяговими батареями на базі елементів типу 2170, тоді як завод в Техасі, що відкривається в порівнянні терміни, ці ж кросовери комплектують новішими батареями на базі елементів типу 4680, вбудованими в силову структуру кузова. З одного боку, умовна застарілість конструкції електрокарів Tesla німецького складання не заважає масштабувати обсяги виробництва.
З іншого боку, нові батареї дозволяють знизити собівартість виробництва. Згодом їх виробництво буде налагоджено в Німеччині, проте Tesla може перейти на їхнє застосування в Європі ще раніше, якщо вирішить отримувати осередки типорозміру 4680 від компанії LG Energy Solution. Виробництвом таких акумуляторів займеться і Panasonic, проте поки що вона тільки масштабує пілотну лінію в Японії, а серійні поставки розпочне наступного року