Скасування державного регулювання цін на пальне ніяк не вирішило проблему з його дефіцитом, адже від цього бензину та дизеля приїжджати в Україну більше не почало. При цьому фахівці кажуть, що ситуацію може врятувати залізниця.
За його словами, глобально вирішити проблему дефіциту палива в Україні можна за допомогою масового залізничного постачання палива із західних країн. Проте для цього доведеться міняти українську інфраструктуру.
“Ситуація зміниться тільки тоді, коли ми почнемо вибудовувати нашу інфраструктуру — нафтобази, до якої буде підведено вузьку колію, таку як у Європі. Коли у нас з’являться вагони на вузькому візку і ці вагони заходитимуть на нафтобази, а звідти заправлятимуть бензовози і нормально розподіляти паливо по країні. Тільки в такому разі буде насичення паливом. Бензовозами зараз ми можемо завозити та забезпечувати максимум 60% потреб країни”, – повідомив Мельничук.
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Leave a Comment