Скасування державного регулювання цін на пальне ніяк не вирішило проблему з його дефіцитом, адже від цього бензину та дизеля приїжджати в Україну більше не почало. При цьому фахівці кажуть, що ситуацію може врятувати залізниця.
За його словами, глобально вирішити проблему дефіциту палива в Україні можна за допомогою масового залізничного постачання палива із західних країн. Проте для цього доведеться міняти українську інфраструктуру.
“Ситуація зміниться тільки тоді, коли ми почнемо вибудовувати нашу інфраструктуру — нафтобази, до якої буде підведено вузьку колію, таку як у Європі. Коли у нас з’являться вагони на вузькому візку і ці вагони заходитимуть на нафтобази, а звідти заправлятимуть бензовози і нормально розподіляти паливо по країні. Тільки в такому разі буде насичення паливом. Бензовозами зараз ми можемо завозити та забезпечувати максимум 60% потреб країни”, – повідомив Мельничук.
Офіційний представник китайської компанії повідомив нові подробиці: довгоочікуваний електрокар Zeekr 007 2026 надійде у продаж…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan активно оновлює свою модельну лінійку, впроваджуючи нові автомобілі. Нещодавно на…
Водій має право знати, хто його зупинив, і це не просто формальність, а вимога закону.…
Правильна підготовка шин до зберігання є важливим етапом догляду за автомобільними колесами, адже вона дозволяє…
З настанням осені багато водіїв починають замислюватися про сезонну заміну шин. Експерт з технічного обслуговування…
Багато водіїв узимку намагаються не їздити з майже порожнім баком — і на це є…
Leave a Comment