Скасування державного регулювання цін на пальне ніяк не вирішило проблему з його дефіцитом, адже від цього бензину та дизеля приїжджати в Україну більше не почало. При цьому фахівці кажуть, що ситуацію може врятувати залізниця.
За його словами, глобально вирішити проблему дефіциту палива в Україні можна за допомогою масового залізничного постачання палива із західних країн. Проте для цього доведеться міняти українську інфраструктуру.
“Ситуація зміниться тільки тоді, коли ми почнемо вибудовувати нашу інфраструктуру — нафтобази, до якої буде підведено вузьку колію, таку як у Європі. Коли у нас з’являться вагони на вузькому візку і ці вагони заходитимуть на нафтобази, а звідти заправлятимуть бензовози і нормально розподіляти паливо по країні. Тільки в такому разі буде насичення паливом. Бензовозами зараз ми можемо завозити та забезпечувати максимум 60% потреб країни”, – повідомив Мельничук.
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Leave a Comment