Скасування державного регулювання цін на пальне ніяк не вирішило проблему з його дефіцитом, адже від цього бензину та дизеля приїжджати в Україну більше не почало. При цьому фахівці кажуть, що ситуацію може врятувати залізниця.
За його словами, глобально вирішити проблему дефіциту палива в Україні можна за допомогою масового залізничного постачання палива із західних країн. Проте для цього доведеться міняти українську інфраструктуру.
“Ситуація зміниться тільки тоді, коли ми почнемо вибудовувати нашу інфраструктуру — нафтобази, до якої буде підведено вузьку колію, таку як у Європі. Коли у нас з’являться вагони на вузькому візку і ці вагони заходитимуть на нафтобази, а звідти заправлятимуть бензовози і нормально розподіляти паливо по країні. Тільки в такому разі буде насичення паливом. Бензовозами зараз ми можемо завозити та забезпечувати максимум 60% потреб країни”, – повідомив Мельничук.
Перший погляд на новий Geely Galaxy E5: буде і версія з правим кермом. Geely розширює…
Якщо паливна система автомобіля пошкоджена внаслідок аварії, повний бак може підвищити ризик пожежі через велику…
Skoda внесла значні оновлення до своєї модельної лінійки, представивши оновлені версії моделей Kodiaq і Superb…
Toyota планомірно оновлює всю свою лінійку позашляховиків. Слідом за Land Cruiser і Land Cruiser Prado…
Гендиректор Tesla Ілон Маск заявив, що версія Model Y Standard Range здатна подорожувати так далеко,…
Універсал Subaru WRX з механікою з'явиться в Америці. Але не у США. Практичний WRX з…
Leave a Comment