Скасування державного регулювання цін на пальне ніяк не вирішило проблему з його дефіцитом, адже від цього бензину та дизеля приїжджати в Україну більше не почало. При цьому фахівці кажуть, що ситуацію може врятувати залізниця.
За його словами, глобально вирішити проблему дефіциту палива в Україні можна за допомогою масового залізничного постачання палива із західних країн. Проте для цього доведеться міняти українську інфраструктуру.
“Ситуація зміниться тільки тоді, коли ми почнемо вибудовувати нашу інфраструктуру — нафтобази, до якої буде підведено вузьку колію, таку як у Європі. Коли у нас з’являться вагони на вузькому візку і ці вагони заходитимуть на нафтобази, а звідти заправлятимуть бензовози і нормально розподіляти паливо по країні. Тільки в такому разі буде насичення паливом. Бензовозами зараз ми можемо завозити та забезпечувати максимум 60% потреб країни”, – повідомив Мельничук.
Легендарна Toyota Corolla вперше за багато років втратила звання найпродаванішого автомобіля у світі. За підсумками…
Правильний тиск у шинах є критично важливим для безпечної та ефективної експлуатації автомобіля. Він безпосередньо…
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Leave a Comment