В Україні вироблятимуть паливо низької якості — кому і для чого це потрібно

0
7957

Уряд суттєво знизив вимоги до виробників бензину та дизеля. Це фактично легалізує підпільні міні-НПЗ.

Кабінет Міністрів дозволив виробництво в Україні палива екологічного класу Євро-3 та Євро-4. Відповідні зміни вже внесені до технічного регламенту вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива. Про це повідомляє сайт enkorr, передає “Фокус” .

У постанові уряду зазначено, що на час воєнного стану знижуються вимоги до фізико-хімічних характеристик бензину та дизеля.

Основні відмінності нафтопродуктів різних еко-класів – вміст сірки та бензолу. Для Євро-5 дозволяється не більше 10 ppm сірки, для Євро-4 – 50 ppm, а для Євро-3 – 150 ppm. Частка бензолу становить 1%, 3% та 5%, відповідно.

У техрегламенті прописано, що оборот палива стандарту Євро-3 та Євро-4 допускається виключно за умови проведення оцінювання відповідності кожної партії за модулем F1. Примітно, що для бензину та дизеля з ЄС цю процедуру призупинили, що зумовлено високою якістю європейських нафтопродуктів.

Зараз читають  Дефіцит бензину зменшиться, а ціни трохи впадуть – Центр економічної стратегії

Слід зазначити, що продаж бензину та дизеля стандарту Євро-3 та Євро-4 було дозволено ще у березні. Однак у Європі (а основний імпорт, як відомо, йде звідти) такого палива немає.

З виробництвом низькоякісного пального цілком справляються підпільні міні-НПЗ. За даними «Консалтингової групи А-95», на них випускалося близько 35 000 тонн бензину та 10 000 тонн дизеля саме класу Євро-3 та Євро-4.

Донедавна ця продукція була контрафактною, але наразі фактично міні-НПЗ легалізують. Тим паче, що для військової чи сільськогосподарської техніки таке паливо цілком підходить.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.