Дефіцит палива та підвищена вартість створюють передумови для створення неякісного фальсифікату.
Голова консалтингової групи А-95 Сергій Куюн в ефірі “Прайм-Тайм” зазначив, що раніше до змішування підходили більш відповідально і паливо, яке виходило, було якіснішим.
Щоб підвищити октанове число палива, використовували російські та білоруські компоненти. На сьогоднішній день його змішують з біоетанолом. Він викликає певні проблеми — таке паливо не можна зберігати, а в гіршому випадку після заправки таким фальсифікатом машині може знадобитися ремонт двигуна.
“На заправках зараз з’явилося багато альтернативного палива, спиртовмісного палива — це все різновиди фальсифікату”, — зазначив Куюн.
Тим часом мережу заправних станцій “Glusco”, власником яких вважається затриманий нардеп Віктор Медведч
Volkswagen, який багато років утримував статус одного з головних гігантів автомобільної індустрії, сьогодні змушений адаптуватися…
Флагманський седан Tesla Model S був визнаний журналом TIME одним із найкращих винаходів 2000-х років,…
Експерти Інституту споживчих експертиз провели масштабне дослідження, щоб перевірити, чи дійсно українці отримують повну кількість…
Сучасні машини наповнені опціями, багато з яких приховані, але при цьому призначені для підвищення безпеки…
У жовтні водіям не варто зволікати з переходом на зимову гуму, адже це не лише…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю розумних технологій, і навіть звичайна кнопка «Старт-Стоп» здатна на більше, ніж…
Leave a Comment