Дефіцит палива та підвищена вартість створюють передумови для створення неякісного фальсифікату.
Голова консалтингової групи А-95 Сергій Куюн в ефірі “Прайм-Тайм” зазначив, що раніше до змішування підходили більш відповідально і паливо, яке виходило, було якіснішим.
Щоб підвищити октанове число палива, використовували російські та білоруські компоненти. На сьогоднішній день його змішують з біоетанолом. Він викликає певні проблеми — таке паливо не можна зберігати, а в гіршому випадку після заправки таким фальсифікатом машині може знадобитися ремонт двигуна.
“На заправках зараз з’явилося багато альтернативного палива, спиртовмісного палива — це все різновиди фальсифікату”, — зазначив Куюн.
Тим часом мережу заправних станцій “Glusco”, власником яких вважається затриманий нардеп Віктор Медведч
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…
Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…
Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…
Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…
Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…
Leave a Comment