Дефіцит палива та підвищена вартість створюють передумови для створення неякісного фальсифікату.
Голова консалтингової групи А-95 Сергій Куюн в ефірі “Прайм-Тайм” зазначив, що раніше до змішування підходили більш відповідально і паливо, яке виходило, було якіснішим.
Щоб підвищити октанове число палива, використовували російські та білоруські компоненти. На сьогоднішній день його змішують з біоетанолом. Він викликає певні проблеми — таке паливо не можна зберігати, а в гіршому випадку після заправки таким фальсифікатом машині може знадобитися ремонт двигуна.
“На заправках зараз з’явилося багато альтернативного палива, спиртовмісного палива — це все різновиди фальсифікату”, — зазначив Куюн.
Тим часом мережу заправних станцій “Glusco”, власником яких вважається затриманий нардеп Віктор Медведч
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…
В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…
Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…
Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…
Leave a Comment