Дефіцит палива та підвищена вартість створюють передумови для створення неякісного фальсифікату.
Голова консалтингової групи А-95 Сергій Куюн в ефірі “Прайм-Тайм” зазначив, що раніше до змішування підходили більш відповідально і паливо, яке виходило, було якіснішим.
Щоб підвищити октанове число палива, використовували російські та білоруські компоненти. На сьогоднішній день його змішують з біоетанолом. Він викликає певні проблеми — таке паливо не можна зберігати, а в гіршому випадку після заправки таким фальсифікатом машині може знадобитися ремонт двигуна.
“На заправках зараз з’явилося багато альтернативного палива, спиртовмісного палива — це все різновиди фальсифікату”, — зазначив Куюн.
Тим часом мережу заправних станцій “Glusco”, власником яких вважається затриманий нардеп Віктор Медведч
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment