Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших двох років експлуатації електромобілі дійсно викидають більше CO₂, ніж авто з двигунами внутрішнього згоряння – у середньому на 30%. Втім, після двох років ситуація змінюється: екологічний баланс переходить на бік електрокарів, і вони стають помітно чистішими за бензинові аналоги.
Науковці врахували не лише викиди під час використання, а й емісії, пов’язані з видобутком літію, виробництвом батарей і складанням автомобілів. Після двох років експлуатації, завдяки переходу на чистішу енергетику та зменшенню вуглецевого сліду, сукупні викиди електромобіля стають нижчими, ніж у машин із ДВЗ.
За розрахунками, до 2030 року кожна батарея допоможе скоротити викиди на 220 кг CO₂, а до 2050-го – на 127 кг. Економічний аналіз також показав, що шкода для клімату та здоров’я від вихлопних газів авто з ДВЗ у 2-3 рази вища, ніж від електрокарів.
Результати дослідження підтверджують також фахівці з Fraunhofer-Institut та Umweltbundesamt, зазначаючи, що в Європі ситуація ще краща завдяки розвитку домашніх сонячних електростанцій. Вчені впевнені: зі зниженням вуглецевої інтенсивності енергетики електромобілі стануть головним інструментом скорочення транспортних викидів.
Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…
Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…
Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Leave a Comment