Новини

У Німеччині рекордно подорожчали вживані автомобілі

Ціни на вживані автомобілі у ФРН високі як ніколи і завершення їхнього зростання, за прогнозами експертів, не видно. Які причини, і які моделі найдешевші?

Ціни, як зазначають фахівці, рухаються лише в одному напрямку: вгору. І цей тренд торкається всіх автомобільних сегментів: у порівнянні з 2021 роком найбільше додали моделі середнього класу: на 14,1%. Далі слідують вживані малолітражки (+11,9%) та компактні моделі (+11,0%).

Такий розвиток подій підтверджують і в Deutsche Automobil Treuhand (DAT): залишкова вартість 3-річного бензинового автомобіля зросла з 55,6% від нової ціни у січні 2021 року до 64,5% у 2022-му.

У секторі дизельних машин зростання виявилося значнішим: з 52,9% до 62,3%. Найменше подорожчання уживаних автомобілів спостерігається у сегменті венів (+1,8%), SUV (+7,6%) та спорткарів (+8,5%).

Помітне зростання ціни на вживані автомобілі почали демонструвати з середини 2021 року. Цей вибух має кілька причин, що частково взаємопідсилюють одна одну. Так, у результаті пандемії коронавірусу зросла індивідуальна мобільність.

Багато німців пересіли з громадського транспорту на власний автомобіль. Це змінило картину попиту на особливо «літні» машини – у 2021 році асортимент автомобілів старше 10 років скоротився на 16,1%.

Другий момент: оскільки нині реєструється помітно менше нових автомобілів, на ринку апріорі не вистачає поповнення. Протягом пандемії багато автовиробництв змушені були простоювати, що викликало нестачу комплектуючих та затримку постачання.

В результаті пропозиція на німецькому ринку вживаних автомобілів скоротилася вперше за багато десятиліть. Для 2021 року мінус склав 11% у порівнянні з попереднім роком. Особливо сильно постраждали фургони: у 2021 році їх стало майже на чверть менше, ніж на рік раніше.

У сегменті субкомпактних моделей пропозиція різко скоротилася на 19,6%, серед компактів – на 14,8%. А ось асортимент преміальних машин, навпаки, збільшився (+12,9%).

Автомобілі на альтернативних видах енергії поки що відіграють незначну роль на ринку машин, що були в експлуатації: якщо в січні 2022 року серед усіх вироблених ТЗ на частку електромобілів припало 11%, то в «б/в» пропозиціях їх відсоток – лише 1%.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Tesla вчиться у китайських виробників: уніфікація деталей прискорює виробництво

У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…

28.11.2025

Renault готує оновлення класичного Megane: перші рендери

Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…

28.11.2025

Топ-3 найменш надійних автомобілів бізнес-класу

Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…

28.11.2025

Mercedes поділився новими деталями про свій компактний кросовер

Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…

28.11.2025

Skoda готує новинку Epiq: компактний електрокар до 25 тисяч євро

Поки деякі автовиробники втрачають позиції на ринку електромобілів, Skoda впевнено нарощує оберти. Вона успішно продає…

28.11.2025

Що повинен знати водій при зупинці поліцією: правила та рекомендації

Зупинку поліцією зустрічають майже всі водії, але не всі знають свої права. Іноді поліція перевищує…

28.11.2025