Новини

У Німеччині рекордно подорожчали вживані автомобілі

Ціни на вживані автомобілі у ФРН високі як ніколи і завершення їхнього зростання, за прогнозами експертів, не видно. Які причини, і які моделі найдешевші?

Ціни, як зазначають фахівці, рухаються лише в одному напрямку: вгору. І цей тренд торкається всіх автомобільних сегментів: у порівнянні з 2021 роком найбільше додали моделі середнього класу: на 14,1%. Далі слідують вживані малолітражки (+11,9%) та компактні моделі (+11,0%).

Такий розвиток подій підтверджують і в Deutsche Automobil Treuhand (DAT): залишкова вартість 3-річного бензинового автомобіля зросла з 55,6% від нової ціни у січні 2021 року до 64,5% у 2022-му.

У секторі дизельних машин зростання виявилося значнішим: з 52,9% до 62,3%. Найменше подорожчання уживаних автомобілів спостерігається у сегменті венів (+1,8%), SUV (+7,6%) та спорткарів (+8,5%).

Помітне зростання ціни на вживані автомобілі почали демонструвати з середини 2021 року. Цей вибух має кілька причин, що частково взаємопідсилюють одна одну. Так, у результаті пандемії коронавірусу зросла індивідуальна мобільність.

Багато німців пересіли з громадського транспорту на власний автомобіль. Це змінило картину попиту на особливо «літні» машини – у 2021 році асортимент автомобілів старше 10 років скоротився на 16,1%.

Другий момент: оскільки нині реєструється помітно менше нових автомобілів, на ринку апріорі не вистачає поповнення. Протягом пандемії багато автовиробництв змушені були простоювати, що викликало нестачу комплектуючих та затримку постачання.

В результаті пропозиція на німецькому ринку вживаних автомобілів скоротилася вперше за багато десятиліть. Для 2021 року мінус склав 11% у порівнянні з попереднім роком. Особливо сильно постраждали фургони: у 2021 році їх стало майже на чверть менше, ніж на рік раніше.

У сегменті субкомпактних моделей пропозиція різко скоротилася на 19,6%, серед компактів – на 14,8%. А ось асортимент преміальних машин, навпаки, збільшився (+12,9%).

Автомобілі на альтернативних видах енергії поки що відіграють незначну роль на ринку машин, що були в експлуатації: якщо в січні 2022 року серед усіх вироблених ТЗ на частку електромобілів припало 11%, то в «б/в» пропозиціях їх відсоток – лише 1%.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025

Названі 5 автомобілів, які найчастіше викрадають у 2025 році

Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…

26.08.2025

BMW готує серію справжніх позашляховиків Rugged до 2029 року

BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…

26.08.2025

Названо рейтинг електромобілів з найкращою автономією на трасі

Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…

26.08.2025