У Німеччині рекордно подорожчали вживані автомобілі

0
1449

Ціни на вживані автомобілі у ФРН високі як ніколи і завершення їхнього зростання, за прогнозами експертів, не видно. Які причини, і які моделі найдешевші?

Ціни, як зазначають фахівці, рухаються лише в одному напрямку: вгору. І цей тренд торкається всіх автомобільних сегментів: у порівнянні з 2021 роком найбільше додали моделі середнього класу: на 14,1%. Далі слідують вживані малолітражки (+11,9%) та компактні моделі (+11,0%).

Такий розвиток подій підтверджують і в Deutsche Automobil Treuhand (DAT): залишкова вартість 3-річного бензинового автомобіля зросла з 55,6% від нової ціни у січні 2021 року до 64,5% у 2022-му.

У секторі дизельних машин зростання виявилося значнішим: з 52,9% до 62,3%. Найменше подорожчання уживаних автомобілів спостерігається у сегменті венів (+1,8%), SUV (+7,6%) та спорткарів (+8,5%).

Помітне зростання ціни на вживані автомобілі почали демонструвати з середини 2021 року. Цей вибух має кілька причин, що частково взаємопідсилюють одна одну. Так, у результаті пандемії коронавірусу зросла індивідуальна мобільність.

Багато німців пересіли з громадського транспорту на власний автомобіль. Це змінило картину попиту на особливо «літні» машини – у 2021 році асортимент автомобілів старше 10 років скоротився на 16,1%.

Зараз читають  У Києві «герой паркування» паралізував рух тролейбусів

Другий момент: оскільки нині реєструється помітно менше нових автомобілів, на ринку апріорі не вистачає поповнення. Протягом пандемії багато автовиробництв змушені були простоювати, що викликало нестачу комплектуючих та затримку постачання.

В результаті пропозиція на німецькому ринку вживаних автомобілів скоротилася вперше за багато десятиліть. Для 2021 року мінус склав 11% у порівнянні з попереднім роком. Особливо сильно постраждали фургони: у 2021 році їх стало майже на чверть менше, ніж на рік раніше.

У сегменті субкомпактних моделей пропозиція різко скоротилася на 19,6%, серед компактів – на 14,8%. А ось асортимент преміальних машин, навпаки, збільшився (+12,9%).

Автомобілі на альтернативних видах енергії поки що відіграють незначну роль на ринку машин, що були в експлуатації: якщо в січні 2022 року серед усіх вироблених ТЗ на частку електромобілів припало 11%, то в «б/в» пропозиціях їх відсоток – лише 1%.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ДЖЕРЕЛОavtodream.org
ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.