Виробник електромобілів Lucid Motors розглядає можливість підвищення цін на свої автомобілі у майбутньому, посилаючись на «величезний інфляційний тиск». Тим не менш, її генеральний директор Пітер Роулінсон каже, що компанія прагне дотримуватися цін, встановлених власниками заброньованих машин.
“Існує неминучість того, що нам доведеться дивитися на ціни моделей, які вийдуть у майбутньому”, – сказав Роулінсон агентству Reuters. “Думаю, з мого боку було б абсолютно безглуздо сказати, що ми ніколи не піднімемо ціни”.
Генеральний директор відзначив високі ціни на нікель, важливий матеріал для акумуляторів як фактор, що сприяє зростанню цін на автомобілі. Інші виробники електромобілів, такі як Tesla та Rivian, також підняли ціни, посилаючись на інфляційний тиск.
Rivian, зокрема, зіткнувся із різкою реакцією на підвищення цін на автомобілі, які вже були заброньовані. Після цього рішення ряд клієнтів, що замовили електромобілі, скасували свої замовлення, і ціна акцій Rivian впала. З тих пір компанія заявила, що це було неправильно, і надалі автовиробник має намір утримувати ціни для клієнтів, що вже замовили, але всі наступні замовлення коштуватимуть дорожче.
Поряд із зростанням цін на матеріали проблеми з постачаннями змусили Lucid знизити прогноз виробництва на 2022 рік. Якщо спочатку компанія планувала виробити 20 000 автомобілів, то тепер вона заявляє, що цього року вона зробить 12 000-14 000 автомобілів.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment