Новини

Перераховані найулюбленіші клієнтами автомобільні бренди

Досвід дилера відіграє велику роль у загальному досвіді купівлі автомобіля. Негативне зіткнення на якийсь час залишить у вас неприємний «післясмак» і, можливо, вплине на ваш вибір при покупці автомобіля наступного разу. З іншого боку, відмінний сервіс від ваших місцевих дилерів забезпечить повторні угоди та постійних клієнтів на все життя.

Нові концепції дилерських центрів сколихнули продажі деяких брендів, але, зрештою, вони чудово пам’ятають стару добру турботу про клієнтів. Останнє дослідження JD Power Customer Service Index (CSI) показало, що коли справа доходить до задоволеності клієнтів, Lexus та Mini не мають собі рівних. У той час як покупці елітного Lexus LS очікують, що з ними будуть поводитися як з членами королівської сім’ї, приємно бачити, що основні бренди займають майже таке ж високе місце.

Японський бренд отримав високі бали: 897 балів із 1000 можливих. Під прапором США стоїть Cadillac . Набравши 880 балів, він закріпив за собою друге місце та випередив Porsche всього на одне очко. Acura посіла перше місце з результатом 871 бал, а BMW відстала від неї з результатом 866 балів. Цікаво, що Mercedes-Benz , який колись був синонімом якості та турботи про клієнтів, зайняв останнє місце із підсумковим результатом 849 балів.

Lexus лідирує, і це не дивно, адже японський бренд продовжує радувати своїх клієнтів і нещодавно зайняв високе місце у дослідженні задоволеності продажів. Що стосується популярніших компаній, Mini — це бренд, який проявив себе тут найкраще. Автовиробник набрав вражаючі 873 бали, зберігаючи лідерство другий рік поспіль. У нього «на хвості» Buick із 872 балами. Mazda та Mitsubishi також показали хороші результати, набравши 856 та 854 бали відповідно. Дивно, але Honda , Hyundai та Kia набрали менше середнього за сегментом – 844 бали.

Серед кількох цікавих результатів дослідження також показало, що власники електромобілів відчувають нижчу задоволеність обслуговуванням, ніж їхні колеги з ДВС. Оцінка складає 784 проти 852 балів. Віце-президент JD Power з роздрібної торгівлі Кріс Саттон сказав, що це може призвести до того, що дилери поступляться власникам BEV постачальникам послуг післяпродажного обслуговування.

Коли справа доходить до електромобілів, Kia та Tesla доводять, що вони є найбільш прийнятними. З можливих 1000 балів Model 3 набрала 777 балів, а Model Y та Model S зайняли друге та третє місця. Власники звичайних електромобілів просто не можуть достатньо похвалити Kia Niro EV : компактний електричний кросовер набрав загалом 744 бали, випередивши дорожчий Ford Mustang Mach-E .

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Ілон Маск анонсував «літаючий» Tesla Roadster 2026

В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…

01.11.2025

Що приховує Toyota Camry після 150 тисяч кілометрів пробігу

Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…

01.11.2025

Кіберспорт: новий вид спорту цифрової ери

Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…

01.11.2025

Топ-5 кросоверів, які розчарували у 2025 році

Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…

01.11.2025

Чи обов’язково зупинятися на жезл поліцейського: що треба знати водіям

Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…

01.11.2025

Названо найпроблемніші автомобілі 2025 року

У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…

01.11.2025