Перераховані найулюбленіші клієнтами автомобільні бренди

Час читання: 2 хв.
0

Досвід дилера відіграє велику роль у загальному досвіді купівлі автомобіля. Негативне зіткнення на якийсь час залишить у вас неприємний «післясмак» і, можливо, вплине на ваш вибір при покупці автомобіля наступного разу. З іншого боку, відмінний сервіс від ваших місцевих дилерів забезпечить повторні угоди та постійних клієнтів на все життя.

Нові концепції дилерських центрів сколихнули продажі деяких брендів, але, зрештою, вони чудово пам’ятають стару добру турботу про клієнтів. Останнє дослідження JD Power Customer Service Index (CSI) показало, що коли справа доходить до задоволеності клієнтів, Lexus та Mini не мають собі рівних. У той час як покупці елітного Lexus LS очікують, що з ними будуть поводитися як з членами королівської сім’ї, приємно бачити, що основні бренди займають майже таке ж високе місце.

Японський бренд отримав високі бали: 897 балів із 1000 можливих. Під прапором США стоїть Cadillac . Набравши 880 балів, він закріпив за собою друге місце та випередив Porsche всього на одне очко. Acura посіла перше місце з результатом 871 бал, а BMW відстала від неї з результатом 866 балів. Цікаво, що Mercedes-Benz , який колись був синонімом якості та турботи про клієнтів, зайняв останнє місце із підсумковим результатом 849 балів.

Реклама

Lexus лідирує, і це не дивно, адже японський бренд продовжує радувати своїх клієнтів і нещодавно зайняв високе місце у дослідженні задоволеності продажів. Що стосується популярніших компаній, Mini — це бренд, який проявив себе тут найкраще. Автовиробник набрав вражаючі 873 бали, зберігаючи лідерство другий рік поспіль. У нього «на хвості» Buick із 872 балами. Mazda та Mitsubishi також показали хороші результати, набравши 856 та 854 бали відповідно. Дивно, але Honda , Hyundai та Kia набрали менше середнього за сегментом – 844 бали.

Серед кількох цікавих результатів дослідження також показало, що власники електромобілів відчувають нижчу задоволеність обслуговуванням, ніж їхні колеги з ДВС. Оцінка складає 784 проти 852 балів. Віце-президент JD Power з роздрібної торгівлі Кріс Саттон сказав, що це може призвести до того, що дилери поступляться власникам BEV постачальникам послуг післяпродажного обслуговування.

Коли справа доходить до електромобілів, Kia та Tesla доводять, що вони є найбільш прийнятними. З можливих 1000 балів Model 3 набрала 777 балів, а Model Y та Model S зайняли друге та третє місця. Власники звичайних електромобілів просто не можуть достатньо похвалити Kia Niro EV : компактний електричний кросовер набрав загалом 744 бали, випередивши дорожчий Ford Mustang Mach-E .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!