Від’їзд із зони бойових дій у безпечне місце – це часто близько тисячі кілометрів шляху і декілька діб часу, протягом яких автомобілі біженців ламаються так само, як і у мирний час. Працівники СТО на маршрутах евакуації розповіли “Авто24”, які відмови найбільш характерні для машин біженців. Розповідаємо про них, щоб водії знали, яких превентивних заходів вжити.
Поламка машини далеко від дому – подія завжди малоприємна, а під час термінової евакуації – й поготів. Тим більше, в умовах війни та ще й у незнайомій місцевості ремонтувати автомобіль складніше, аніж удома. Тому ми розповімо не лише про власне поламки, а й про причини і заходи, які допоможуть уникнути проблем у дорозі.
Як і у кожній далекій мандрівці, машини біженців ламаються у дорозі. Відмінність у тому, що організувати ремонт в умовах війни складніше
Якщо автомобіль не новий, під час відповідальних поїздок варто частіше дивитися на контрольні прилади і сигнальні лампи: це допоможе уникнути важких поламок у дорозі
З початком війни у діло пішли старі каністри, витягнуті з потаємних гаражних закутків. Іржа з них забиває фільтри і виводить з ладу бензонасоси
Більшість вищевказаних проблем трапляються на шляхах евакуації з не дуже молодими автомобілями. Але деякі негаразди типові і для “свіжих” машин, які проходили планове техобслуговування доволі давно. Тобто було б непогано перед далекою дорогою власникам машин, яким до регламентного ТО-1 або ТО-2 залишилося 1 – 2 тис. км, пройти цю процедуру. Зрозуміло, що кілька годин на це перед виїздом знайти непросто, але втрачати на ремонт час у дорозі ще більш незручно.
Крім того, власники молодих автомобілів, на яких евакуюються мирні жителі, доволі часто звертаються до СТО на маршруті слідування з проблемою порваних (розрубаних) шин. Справа у тому, що якість доріг на західному напрямку не завжди висока, а “модні” моделі часто мають низькопрофільні шини, дуже вразливі на гострих краях асфальтових вибоїн. Запобігти цьому можна попередніми заходами: треба мати при собі повнорозмірну “запаску” і тримати помірну швидкість, аби не прогавити яму. А в ідеалі було б перед відправленням в евакуацію перевзути машину у шини високого профілю – нехай навіть це будуть якісь не дуже доречні за призначенням покришки, скажімо, арктичні зимові або для офроуду.
На шинах з низьким профілем не варто відправлятися у далеку мандрівку у воєнний час. Вони вразливі, важко ремонтуються та їм важко знайти заміну.
Октанове число — це, по суті, те, що робить бензин правильним для твого двигуна, залежно…
Не можу не звернути увагу на важливу тему, яку зараз піднімають черкаські патрульні — носіння…
Пілот Red Bull Макс Ферстаппен оформив дострокове чемпіонство, завершивши Гран Прі Лас-Вегаса одну позицію вище…
Німецька організація TÜV, яка стежить за технічним наглядом, другий рік поспіль публікує рейтинг, в якому…
Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи…
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Leave a Comment