Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком – він зумів вичавити максимум із системи MHEV, перетворивши її на повноцінний м’який гібрид. Ця технологія настільки незвичайна, що вже стала причиною судових суперечок із Mazda і викликала бурхливі дискусії в галузі. Навіть Toyota, маючи величезний досвід у сфері гібридизації, поки не поспішає наслідувати цей підхід. Але електрифікація відкрила шлях новим гравцям, і на сцену вийшла Dacia – бренд, який раніше асоціювався з простотою та доступністю.
Dacia довела, що м’яко-гібридні установки можна розвивати далі, ніж здавалося можливим. Інженери поєднали бензиновий двигун, систему живлення зрідженим газом і електромотор, досягнувши вражаючої ефективності. Такий підхід уже реалізовано в третьому поколінні Duster і новому Bigster, які пропонуються як із переднім, так і з повним приводом. Обидві моделі оснащені шестиступеневою механічною коробкою передач. Dacia не боїться ризикувати – вона впроваджує рішення, які ще донедавна були недоступні в бюджетному сегменті.
Нещодавно в Чехії стартували продажі оновлених версій цих моделей, а незабаром вони з’являться й в інших країнах Європи, зокрема в Іспанії. До механічної трансмісії додалася автоматична коробка EDC із подвійним зчепленням і шістьма передачами. На перший погляд це не революція, але саме ця трансмісія дозволяє автомобілю рухатися на електротязі до двох кілометрів – небагато, проте для міських поїздок цього цілком достатньо, щоб часто пересуватися без викидів.
В основі гібридної системи лежить 1,2-літровий турбомотор TCe із 48-вольтовою технологією. На задній осі встановлено електродвигун, який відповідає за повний привід і інтегрований із коробкою передач та двошвидкісним редуктором. Класичний кардан і традиційна трансмісія залишилися в минулому. Електромотор живиться від компактної літій-іонної батареї ємністю 0,84 кВт·год (48 В), що характерно для м’яких гібридів. Попри скромну ємність, загальна потужність установки становить 150 к. с., а нова коробка EDC дозволяє буксирувати причепи масою до 1,5 тонни.
У Чехії Duster і Bigster із гібридною установкою та автоматом уже доступні в базовій комплектації Expression. Запас ходу на одній заправці бензином або газом сягає вражаючих 1500 км, що робить Dacia одним із найдальнобійніших представників свого класу.
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Leave a Comment