Навіть під час евакуації “зеленим коридором” на особистому транспорті можна потрапити під обстріл. Також активно розстрілюють паркування. Як зрозуміти, що далі їхати не можна і машина не придатна для відновлення, розповідає “Авто24”.
Пошкодження, які не варто лагодити
Деформований дах сигналізує про те, що повів весь кузов. Якщо візуальних змін немає, зверніться до майстра.
Деформована боковина , на якій прикріплені двері. У мирний час це можна виправити, але в умовах обстрілу повноцінний ремонт буде доступний нескоро.
Не зачиняються двері . Якщо дверцята не підходять до отвору, то деформований силовий каркас кузова. Відновлення рентабельне лише у випадку із дорогими машинами. Якщо авто на ходу можна спокійно продовжити експлуатацію.
Пробоїни на кузові від куль та уламків. Чинити їх складно, але якщо важливі системи цілі, можна продовжувати їздити.
Пожежа . Якщо вогонь охопив моторний відсік і зони, що прилягають до нього, авто не підлягає відновленню. Якщо постраждала задня частина авто, теоретично можна приварити до кузова інший задок. Чи доцільно це вирішуйте самі.
Фізично пошкоджений двигун (блок циліндрів із головкою). Двигун доведеться міняти. Якщо блок цілий, навісне обладнання можна замінити.
У кожному із зазначених випадків теоретично можна ремонтувати авто. Але наскільки це виправдано, має вирішувати кожен.
У яких випадках авто легко відремонтувати
Вибиті вікна . Авто може виглядати апокаліптично, але заміна скла не буде непосильною. Можна встановити старе скло.
Пробоїни від куль та дрібних уламків на кузові. Начіпні деталі можна замінити повністю. Ремонт – непросте завдання, але нездійсненне. Оцінити пошкодження мають спеціалісти.
Пам’яті панелі кузова . Крила, капот, двері можуть пом’ятися через вибухову хвилю або уламки. Попри це авто залишиться на ходу. А ось виправляти деформовані косяки – дуже дорого.
Розбитий бампер, світлотехніка, облицювання радіатора. Автомобіль буде на ходу, якщо пошкоджена тільки зовнішня фурнітура.
Пробиті радіатори . На заміну радіатора піде кілька годин. Важливо заглушити двигун, щоб не заклинив від перегріву.