Новини

Як треба пересуватися дорогою після авіанальоту: поради водіям

Share

Багато українських міст за останні пару днів пережили серйозні авіанальоти. Деякі водії у такій обстановці змушені продовжувати рух у бік безпечнішого місця. На жаль, пересування дорогою після обстрілу, може бути також небезпечним, як і сам обстріл. 

Спочатку проговоримо момент, що ми розглядаємо ситуацію, коли снаряди вже не літають, довкола все відносно спокійно і ситуація здається безпечною. Ось кілька простих рекомендацій, які допоможуть максимально безпечно дістатися потрібної точки:

  • Безпека. Для початку потрібно переконатися, що обстріл справді завершився, і ворог не вирішив взяти перерву кілька хвилин перед черговим залпом. У великих містах про кінець повітряної тривоги, як правило, повідомляють додатково. У невеликих населених пунктах складніше, адже доводиться орієнтуватись на звук. 
  • “Швидкі” та рятувальники. У перші хвилини після обстрілу на місце можуть виїжджати швидкі та рятувальники, при цьому робити вони це максимально швидко. Не заважайте оперативникам і намагайтеся уникати зіткнень.
  • Боєприпаси, що не розірвалися. Іноді після обстрілу на дорозі можуть залишатися цілі міни, ракети, снаряди або елементи касетних боєприпасів. В ідеалі об’їжджати дані об’єкт, віддалившись на кілька метрів.
  • Уламки на дорозі. Шматки бетону та заліза вкривають дорогу щільним “ковдрою” після обстрілу. Якщо гострими предметами ви ризикуєте просто проколоти шини, то бруківки можуть завдати серйозного удару по днищу машини.
  • Ями та вирви. На відміну від звичайних ям на дорозі, ями та вирви після обстрілів мають гострі, “рвані” краї, які можуть пошкодити колеса автомобіля та знерухомити його.

Зазначимо, що якщо далі на вашому шляху прямування є небезпека у вигляді диверсійних груп противника, то військові або зовсім не пускають цивільні авто або формують з них невеликі колони, щоб зробити поїздки максимально безпечними. Головне перед виїздом чітко проаналізувати ситуацію та оцінити всі ризики подальшої поїздки перед відправленням у дорогу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024