Новини

Як треба пересуватися дорогою після авіанальоту: поради водіям

Share

Багато українських міст за останні пару днів пережили серйозні авіанальоти. Деякі водії у такій обстановці змушені продовжувати рух у бік безпечнішого місця. На жаль, пересування дорогою після обстрілу, може бути також небезпечним, як і сам обстріл. 

Спочатку проговоримо момент, що ми розглядаємо ситуацію, коли снаряди вже не літають, довкола все відносно спокійно і ситуація здається безпечною. Ось кілька простих рекомендацій, які допоможуть максимально безпечно дістатися потрібної точки:

  • Безпека. Для початку потрібно переконатися, що обстріл справді завершився, і ворог не вирішив взяти перерву кілька хвилин перед черговим залпом. У великих містах про кінець повітряної тривоги, як правило, повідомляють додатково. У невеликих населених пунктах складніше, адже доводиться орієнтуватись на звук. 
  • “Швидкі” та рятувальники. У перші хвилини після обстрілу на місце можуть виїжджати швидкі та рятувальники, при цьому робити вони це максимально швидко. Не заважайте оперативникам і намагайтеся уникати зіткнень.
  • Боєприпаси, що не розірвалися. Іноді після обстрілу на дорозі можуть залишатися цілі міни, ракети, снаряди або елементи касетних боєприпасів. В ідеалі об’їжджати дані об’єкт, віддалившись на кілька метрів.
  • Уламки на дорозі. Шматки бетону та заліза вкривають дорогу щільним “ковдрою” після обстрілу. Якщо гострими предметами ви ризикуєте просто проколоти шини, то бруківки можуть завдати серйозного удару по днищу машини.
  • Ями та вирви. На відміну від звичайних ям на дорозі, ями та вирви після обстрілів мають гострі, “рвані” краї, які можуть пошкодити колеса автомобіля та знерухомити його.

Зазначимо, що якщо далі на вашому шляху прямування є небезпека у вигляді диверсійних груп противника, то військові або зовсім не пускають цивільні авто або формують з них невеликі колони, щоб зробити поїздки максимально безпечними. Головне перед виїздом чітко проаналізувати ситуацію та оцінити всі ризики подальшої поїздки перед відправленням у дорогу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Toyota Land Cruiser 300 офіційно дебютував: що змінилося

Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…

06.12.2024

Експерти пояснили, чому кросовери частіше потрапляють в аварії взимку

Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що…

06.12.2024

Renault Sandero отримав нуль зірок у краш-тесті

Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…

06.12.2024

Офіційно представлено новий Hyundai Palisade: перші зображення

Незважаючи на чутки про те, що Hyundai відкладе прем'єру нового покоління кросовера Palisade, корейський автовиробник…

06.12.2024

Тренды и перспективы лизинга автомобилей в 2025 году

Лизинг автомобилей становится все популярнее несмотря на войну, и 2025 год обещает принести в эту…

06.12.2024

Чому краще зачекати перед увімкненням пічки після запуску двигуна

Зима вже на носі, і навіть якщо офіційно вона ще не почалась, на вулиці вже…

05.12.2024