Новини

Як треба пересуватися дорогою після авіанальоту: поради водіям

Багато українських міст за останні пару днів пережили серйозні авіанальоти. Деякі водії у такій обстановці змушені продовжувати рух у бік безпечнішого місця. На жаль, пересування дорогою після обстрілу, може бути також небезпечним, як і сам обстріл. 

Спочатку проговоримо момент, що ми розглядаємо ситуацію, коли снаряди вже не літають, довкола все відносно спокійно і ситуація здається безпечною. Ось кілька простих рекомендацій, які допоможуть максимально безпечно дістатися потрібної точки:

  • Безпека. Для початку потрібно переконатися, що обстріл справді завершився, і ворог не вирішив взяти перерву кілька хвилин перед черговим залпом. У великих містах про кінець повітряної тривоги, як правило, повідомляють додатково. У невеликих населених пунктах складніше, адже доводиться орієнтуватись на звук. 
  • “Швидкі” та рятувальники. У перші хвилини після обстрілу на місце можуть виїжджати швидкі та рятувальники, при цьому робити вони це максимально швидко. Не заважайте оперативникам і намагайтеся уникати зіткнень.
  • Боєприпаси, що не розірвалися. Іноді після обстрілу на дорозі можуть залишатися цілі міни, ракети, снаряди або елементи касетних боєприпасів. В ідеалі об’їжджати дані об’єкт, віддалившись на кілька метрів.
  • Уламки на дорозі. Шматки бетону та заліза вкривають дорогу щільним “ковдрою” після обстрілу. Якщо гострими предметами ви ризикуєте просто проколоти шини, то бруківки можуть завдати серйозного удару по днищу машини.
  • Ями та вирви. На відміну від звичайних ям на дорозі, ями та вирви після обстрілів мають гострі, “рвані” краї, які можуть пошкодити колеса автомобіля та знерухомити його.

Зазначимо, що якщо далі на вашому шляху прямування є небезпека у вигляді диверсійних груп противника, то військові або зовсім не пускають цивільні авто або формують з них невеликі колони, щоб зробити поїздки максимально безпечними. Головне перед виїздом чітко проаналізувати ситуацію та оцінити всі ризики подальшої поїздки перед відправленням у дорогу.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025