Новини

Масова евакуація на автомобілі – чого не варто робити на дорозі

Share
В умовах, коли багато водіїв масово виїжджають на західну Україну і в Європу, на дорогах може бути справжнісінький колапс.

Ще в перші дні кілька тисяч українців змушені були залишити свої будинки і вирушити на авто в безпечніші регіони. Водночас, навіть дороги, що знаходяться далеко від бойових дій, виявилися відносно небезпечними для водіїв.

Перші кілька годин показали, що головними проблемами українських доріг в умовах евакуації є величезна кількість автомобілів, напружена обстановка та наявність на дорогах недосвідчених водіїв. Найзайнятішими дорогами у перші три дні масової евакуації були дороги Е40 Київ – Чоп, М07 Київ – Ковель (“Варшавка”) та Е50 – Н01 “Дніпро – Стрий”, передає Авто 24 .

До чого потрібно готуватися на дорогах під час масової евакуації

Враховуючи, що в стані постійної пробки водії змушені були стояти не годину і не дві, людина за кермом дуже швидко втомлювалась і збільшувався ризик виникнення аварійних ситуацій. Щоб цього уникнути, водіям варто змінюватись через кожні 2-3 години. Також серед основних небезпек можна виділити порушників, які їхали узбіччям і навіть зустрічкою, бо розуміли, що їм за це нічого не буде. Подібна поведінка на дорозі була однією з головних причин ДТП у перші дні.

Ще однією причиною виникнення багатокілометрових пробок, були водії-початківці, які до цього дуже рідко виїжджали на авто або ж тільки недавно отримали права. У величезних заторах вони глухли, лякалися і створювали, хоч і незначні, але ДТП, що сповільнювало рух ще сильнішим. В даному випадку досвідчені водії повинні були ставитися до колег початківців, як мінімум, з розумінням.

Також проблемою стали водії на старих автомобілях, які ледве-ледь доживали останні тисячі кілометрів свого ресурсу. На трасі такі авто глухли, закипали, у них відмовляло зчеплення та гальмівні колодки. У випадку, якщо ви помітили таке авто на дорозі, варто хоча б прибрати автомобіль з дороги, щоб звільнити проїзд для інших водіїв.

Нічліг

На жаль, далеко не всім вдалося дістатися пункту призначення у світлий час доби. Так, багато водіїв змушені були зупинятися на ночівлю, але низка міст на основних напрямках евакуації закрила в’їзди та виїзди. У такій ситуації водієві потрібен був помічник, який їхав на передньому пасажирському сидінні та міг моніторити місцеві паблики у соцмережах, щоб дізнатися про обстановку в населеному пункті та дізнатися, чи можна тут переночувати.

За підсумками, можна зробити висновок, що в будь-якій ситуації на дорозі потрібно зберігати холодний розум і не піддаватися паніці, особливо в умовах, коли на дорозі спостерігається масове скупчення транспортних засобів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Фургон Mercedes-Benz V-Class 2026 року отримає електричну архітектуру VAN.EA

Фотографи Carbuzz зафіксували під час зимових тестів у Швеції прототип електричного фургона Mercedes-Benz V-Class. Модель…

21.01.2025

Використання WD-40 для фар: чому це може завдати шкоди

Чудо-рідина WD-40 зараз використовується практично скрізь, де це можливо - від очищення від іржі ракет…

21.01.2025

Найгірші авто 2024 року: думка німецьких експертів

Німецький автоклуб ADAC оприлюднив рейтинг найгірших нових автомобілів 2024 року. Список сформовано на основі результатів…

21.01.2025

Гібридні Mercedes-AMG без V8 виявилися нікому не потрібними

У Mercedes-AMG визнали втрату клієнтів через відмову від двигунів V8. Пояснити покупцям, у чому переваги…

21.01.2025

Трамп скасовує перехід США на електрокари

Трамп скасовує потурання для електрокарів, введені Байденом. 47 президент США, тільки вступивши на посаду, почав…

21.01.2025

Автомеханік розповів, коли міняти оливу в різних типах КПП

Трансмісійна олива виконує важливі функції: знижує тертя, охолоджує механізми та захищає деталі коробки від корозії.…

21.01.2025