Ще в перші дні кілька тисяч українців змушені були залишити свої будинки і вирушити на авто в безпечніші регіони. Водночас, навіть дороги, що знаходяться далеко від бойових дій, виявилися відносно небезпечними для водіїв.
Перші кілька годин показали, що головними проблемами українських доріг в умовах евакуації є величезна кількість автомобілів, напружена обстановка та наявність на дорогах недосвідчених водіїв. Найзайнятішими дорогами у перші три дні масової евакуації були дороги Е40 Київ – Чоп, М07 Київ – Ковель (“Варшавка”) та Е50 – Н01 “Дніпро – Стрий”, передає Авто 24 .
Враховуючи, що в стані постійної пробки водії змушені були стояти не годину і не дві, людина за кермом дуже швидко втомлювалась і збільшувався ризик виникнення аварійних ситуацій. Щоб цього уникнути, водіям варто змінюватись через кожні 2-3 години. Також серед основних небезпек можна виділити порушників, які їхали узбіччям і навіть зустрічкою, бо розуміли, що їм за це нічого не буде. Подібна поведінка на дорозі була однією з головних причин ДТП у перші дні.
Ще однією причиною виникнення багатокілометрових пробок, були водії-початківці, які до цього дуже рідко виїжджали на авто або ж тільки недавно отримали права. У величезних заторах вони глухли, лякалися і створювали, хоч і незначні, але ДТП, що сповільнювало рух ще сильнішим. В даному випадку досвідчені водії повинні були ставитися до колег початківців, як мінімум, з розумінням.
Також проблемою стали водії на старих автомобілях, які ледве-ледь доживали останні тисячі кілометрів свого ресурсу. На трасі такі авто глухли, закипали, у них відмовляло зчеплення та гальмівні колодки. У випадку, якщо ви помітили таке авто на дорозі, варто хоча б прибрати автомобіль з дороги, щоб звільнити проїзд для інших водіїв.
На жаль, далеко не всім вдалося дістатися пункту призначення у світлий час доби. Так, багато водіїв змушені були зупинятися на ночівлю, але низка міст на основних напрямках евакуації закрила в’їзди та виїзди. У такій ситуації водієві потрібен був помічник, який їхав на передньому пасажирському сидінні та міг моніторити місцеві паблики у соцмережах, щоб дізнатися про обстановку в населеному пункті та дізнатися, чи можна тут переночувати.
За підсумками, можна зробити висновок, що в будь-якій ситуації на дорозі потрібно зберігати холодний розум і не піддаватися паніці, особливо в умовах, коли на дорозі спостерігається масове скупчення транспортних засобів.
Автовиробники все частіше замінюють класичні автоматичні коробки на варіатори CVT. Експерти пояснюють їхню популярність низькою…
Volkswagen представив оновлену версію свого електричного кросовера ID.4 2025 для американського ринку з особливою "чорною…
Навіть найдорожчий автомобіль можна швидко "вбити" власними руками, і часто винні у цьому не дороги,…
Останні знімки з дорожніх випробувань підтвердили, що Hyundai Tucson 2027 після зміни покоління зазнає масштабної…
На автомобільному горизонті з'явилася сенсація, яка може змінити стратегію Volkswagen у сегменті пікапів. Новий Amarok,…
В українських реаліях зупинка поліцією часто перетворюється на перевірку "на міцність". Інспектори часом перевищують свої…
Leave a Comment