Вже 2022 року в Україні можуть відновити техогляд для легкових автомобілів, який раніше було скасовано у 2011 році. 10 років тому головною причиною скасування техогляду була серйозна корупційна складова.
Варто зазначити, що петиція на сайті президента України дуже швидко набирає підписи, адже більшість водіїв проти повернення техогляду. Головна причина такої поведінки водіїв – страх того, що несправні авто залишаться на дорозі, а водії, як і раніше, платитимуть профільним СТО за потрібний “папірець”.
За місяць, з 5 січня 2022 року, петиція вже встигла набрати 6 000 голосів із 25 000 необхідних.
“Не ухвалювати закону про проходження техогляду для приватних автомобілів українців, оскільки це збільшить корупцію в Україні і це вже доведено на рівні автобусів, які перевозять пасажирів. Прості українці їздять на авто 30 років, яким купити нове авто немає можливості, тому що кінці з кінцями не можуть звести”, – сказано в петиції.
Також доцільність введення техогляду видається трохи дивною з огляду на недавню статистику від Нацполіції. Так, із 170 972 ДТП, що сталися в Україні минулого року, через технічну несправність трапилося лише 455 аварій, а саме 0,27%.
Зимовий одяг може ускладнити роботу ременя безпеки та знизити контроль над автомобілем. Експерти попереджають, що…
Сучасні автомобільні технології дозволяють навіть масивним кросоверам демонструвати вражаючу економічність. Американський портал USNews & World…
Проблеми з автомобілями старше 10 років виникають у багатьох водіїв. Окрім типових недоліків конкретних моделей,…
Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…
З настанням холодів підготовка автомобіля до зимової експлуатації стає особливо актуальною. Автоексперт зазначає, що традиційне…
Виповнилося два роки з моменту появи на ринку футуристичного пікапа Tesla Cybertruck, і, судячи з…
View Comments
проклятая власть придумает техосмотр и для детских колясок лишь бы больше денег положить себе в карманы
Буде відродження корупції, якого так прагнуть колишні та нинішні"менти"