Вже 2022 року в Україні можуть відновити техогляд для легкових автомобілів, який раніше було скасовано у 2011 році. 10 років тому головною причиною скасування техогляду була серйозна корупційна складова.
Варто зазначити, що петиція на сайті президента України дуже швидко набирає підписи, адже більшість водіїв проти повернення техогляду. Головна причина такої поведінки водіїв – страх того, що несправні авто залишаться на дорозі, а водії, як і раніше, платитимуть профільним СТО за потрібний “папірець”.
За місяць, з 5 січня 2022 року, петиція вже встигла набрати 6 000 голосів із 25 000 необхідних.
“Не ухвалювати закону про проходження техогляду для приватних автомобілів українців, оскільки це збільшить корупцію в Україні і це вже доведено на рівні автобусів, які перевозять пасажирів. Прості українці їздять на авто 30 років, яким купити нове авто немає можливості, тому що кінці з кінцями не можуть звести”, – сказано в петиції.
Також доцільність введення техогляду видається трохи дивною з огляду на недавню статистику від Нацполіції. Так, із 170 972 ДТП, що сталися в Україні минулого року, через технічну несправність трапилося лише 455 аварій, а саме 0,27%.
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…
В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…
Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…
Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…
View Comments
проклятая власть придумает техосмотр и для детских колясок лишь бы больше денег положить себе в карманы
Буде відродження корупції, якого так прагнуть колишні та нинішні"менти"