Вже 2022 року в Україні можуть відновити техогляд для легкових автомобілів, який раніше було скасовано у 2011 році. 10 років тому головною причиною скасування техогляду була серйозна корупційна складова.
Варто зазначити, що петиція на сайті президента України дуже швидко набирає підписи, адже більшість водіїв проти повернення техогляду. Головна причина такої поведінки водіїв – страх того, що несправні авто залишаться на дорозі, а водії, як і раніше, платитимуть профільним СТО за потрібний “папірець”.
За місяць, з 5 січня 2022 року, петиція вже встигла набрати 6 000 голосів із 25 000 необхідних.
“Не ухвалювати закону про проходження техогляду для приватних автомобілів українців, оскільки це збільшить корупцію в Україні і це вже доведено на рівні автобусів, які перевозять пасажирів. Прості українці їздять на авто 30 років, яким купити нове авто немає можливості, тому що кінці з кінцями не можуть звести”, – сказано в петиції.
Також доцільність введення техогляду видається трохи дивною з огляду на недавню статистику від Нацполіції. Так, із 170 972 ДТП, що сталися в Україні минулого року, через технічну несправність трапилося лише 455 аварій, а саме 0,27%.
Кондиціонер у автомобілі сьогодні важко назвати розкішшю — у літню спеку він часто перетворюється на…
Volkswagen продовжує розвивати лінійку седанів, але вже не для Європи. На зміну класичному Passat у…
Через війну в Україні діє додаткова причина для зупинки автомобілів на блокпостах - це необхідність…
Останні новини з Японії повідомляють, що Subaru розпочала розробку нового "зарядженого" хетчбека WRX STI, якого…
Німецький автовиробник Porsche може відмовитися від ідеї зняти з виробництва кросовер Porsche Macan 2027 модельного…
Серед сучасного різноманіття автомобілів нелегко знайти справді довговічну модель, здатну подолати сотні тисяч кілометрів без…
View Comments
проклятая власть придумает техосмотр и для детских колясок лишь бы больше денег положить себе в карманы
Буде відродження корупції, якого так прагнуть колишні та нинішні"менти"