Categories: Новини

Як розподілять кошти Дорожнього фонду у 2018 році

Основними джерелами, які формують Державний дорожній фонд, є акцизний податок з вироблених та ввезених на територію України пального і транспортних засобів та ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби. Про це повідомляє Національний Промисловий Портал, з посиланням на ресурс Децентралізація.

Кошти державного дорожнього фонду розподіляються за такими напрямками:

  1.  На фінансування робіт, пов’язаних із автомобільними дорогами загального користування державного значення – 60%.
  2. На фінансування робіт, пов’язаних із автомобільними дорогами загального користування місцевого значення – 35%;
  3. На фінансування заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм – 5%.

У спеціальному фонді Державного бюджету на 2018 рік на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено 10,7 млрд грн.

Крім зазначених вище коштів у спеціальному фонді передбачено 5 млрд грн – на покращення стану окремих автомобільних доріг; 6 млрд грн – на виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, залученими державою або під державні гарантії на розвиток мережі автомобільних доріг загального користування. Також, у межах напрямків використання коштів Державного дорожнього фонду, у 2018 році передбачається спрямування 2,6 млрд грн на фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху.

Щодо доріг загального користування місцевого значення, то за бюджетними програмами щодо виконання заходів з фінансування відповідальними виконавцями визначено обласні державні адміністрації. Для цього у Державному бюджеті на 2018 рік для місцевих бюджетів передбачено субвенцію на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у загальному обсязі 11,5 млрд грн.

Законодавством визначено, що місцеві бюджети можуть спрямовувати субвенцію за такими напрямами: не менше 80% – на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення; не більше 20% – на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні посилять покарання за порушення ПДР аж до конфіскації автомобіля

Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…

01.10.2025

Porsche показала футуристичний салон електричного Cayenne

Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…

01.10.2025

Названо 7 правил водіння вночі, які врятують від аварії та штрафу

Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…

01.10.2025

Toyota представить компактний SUV у стилі легендарного FJ Cruiser

Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…

01.10.2025

Верховна Рада готує суворі штрафи за гучні авто та мотоцикли

Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…

01.10.2025

ТОП-7 причин, чому робота на холостих обертах повільно вбиває автомобіль

Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…

01.10.2025