Categories: Новини

Як розподілять кошти Дорожнього фонду у 2018 році

Основними джерелами, які формують Державний дорожній фонд, є акцизний податок з вироблених та ввезених на територію України пального і транспортних засобів та ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби. Про це повідомляє Національний Промисловий Портал, з посиланням на ресурс Децентралізація.

Кошти державного дорожнього фонду розподіляються за такими напрямками:

  1.  На фінансування робіт, пов’язаних із автомобільними дорогами загального користування державного значення – 60%.
  2. На фінансування робіт, пов’язаних із автомобільними дорогами загального користування місцевого значення – 35%;
  3. На фінансування заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм – 5%.

У спеціальному фонді Державного бюджету на 2018 рік на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено 10,7 млрд грн.

Крім зазначених вище коштів у спеціальному фонді передбачено 5 млрд грн – на покращення стану окремих автомобільних доріг; 6 млрд грн – на виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, залученими державою або під державні гарантії на розвиток мережі автомобільних доріг загального користування. Також, у межах напрямків використання коштів Державного дорожнього фонду, у 2018 році передбачається спрямування 2,6 млрд грн на фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху.

Щодо доріг загального користування місцевого значення, то за бюджетними програмами щодо виконання заходів з фінансування відповідальними виконавцями визначено обласні державні адміністрації. Для цього у Державному бюджеті на 2018 рік для місцевих бюджетів передбачено субвенцію на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у загальному обсязі 11,5 млрд грн.

Законодавством визначено, що місцеві бюджети можуть спрямовувати субвенцію за такими напрямами: не менше 80% – на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення; не більше 20% – на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 найчастіших причин появи індикатора Check Engine

Індикатор Check Engine - це спосіб, яким автомобіль повідомляє водієві, що з машиною щось не…

30.10.2025

Що не можна залишати в авто взимку: поради експертів

Коли температура опускається нижче нуля, багато водіїв поспішають поміняти шини та перевірити акумулятор, часто забуваючи…

30.10.2025

Audi представила оновлений Q3 e-hybrid зі збільшеним запасом ходу

Компанія Audi представила в Європі нову версію гібридного кросовера Q3 e-hybrid. Модель третього покоління отримала…

30.10.2025

Чому нові автомобілі ламаються вже за кілька місяців

Купівля нового автомобіля для багатьох асоціюється з безтурботним періодом: щойно з салону, все блищить, техніка…

30.10.2025

Названий найкращий сімейний кросовер із пробігом у 2025 році

Hyundai Tucson був визнаний найкращим уживаним сімейним SUV за версією видання What Car? у 2025…

30.10.2025

Що не слід говорити поліції на місці ДТП: поради водіям

ДТП завжди супроводжується емоціями. Людина розгублена, нервує і може сказати те, про що потім шкодує.…

30.10.2025