Categories: Новини

Як розподілять кошти Дорожнього фонду у 2018 році

Share

Основними джерелами, які формують Державний дорожній фонд, є акцизний податок з вироблених та ввезених на територію України пального і транспортних засобів та ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби. Про це повідомляє Національний Промисловий Портал, з посиланням на ресурс Децентралізація.

Кошти державного дорожнього фонду розподіляються за такими напрямками:

  1.  На фінансування робіт, пов’язаних із автомобільними дорогами загального користування державного значення – 60%.
  2. На фінансування робіт, пов’язаних із автомобільними дорогами загального користування місцевого значення – 35%;
  3. На фінансування заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм – 5%.

У спеціальному фонді Державного бюджету на 2018 рік на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення передбачено 10,7 млрд грн.

Крім зазначених вище коштів у спеціальному фонді передбачено 5 млрд грн – на покращення стану окремих автомобільних доріг; 6 млрд грн – на виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, залученими державою або під державні гарантії на розвиток мережі автомобільних доріг загального користування. Також, у межах напрямків використання коштів Державного дорожнього фонду, у 2018 році передбачається спрямування 2,6 млрд грн на фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху.

Щодо доріг загального користування місцевого значення, то за бюджетними програмами щодо виконання заходів з фінансування відповідальними виконавцями визначено обласні державні адміністрації. Для цього у Державному бюджеті на 2018 рік для місцевих бюджетів передбачено субвенцію на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у загальному обсязі 11,5 млрд грн.

Законодавством визначено, що місцеві бюджети можуть спрямовувати субвенцію за такими напрямами: не менше 80% – на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення; не більше 20% – на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як відкриті вікна впливають на комфорт і безпеку в авто

З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…

16.06.2025

Toyota готує цілу лінійку спорткарів: від нового GR86 до відродженої Celica

Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…

16.06.2025

10 бензинових кросоверів, які можуть подолати 500 000 км без капремонту

У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…

16.06.2025

Як ребра на даху роблять кросовер безпечнішим і економнішим

Якщо придивитися до будь-якого сучасного кросовера або позашляховика зверху - можна помітити характерні ребра на…

16.06.2025

Опубліковано перший рендер нового Hyundai Sonata дев’ятого покоління

Компанія Hyundai наближається до дебюту дев'ятого покоління седана Sonata. Хоча остаточний вигляд новинки залишається загадкою,…

16.06.2025

В Україні шириться нова схема шахрайства зі штрафами для водіїв

В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…

16.06.2025