У той час як ринок електромобілів зростає хорошими темпами і прогноз на 2022 рік ще більш перспективний, цього не відбувається з одним із ключових моментів його остаточного розширення: мережею зарядних станцій.
В останні роки продажі нових автомобілів значно скоротилися через пандемію та нестачу мікрочіпів разом зі зростанням цін. Проте продажі електромобілів продовжують зростати добрими темпами. В даний час кожен п’ятий новий автомобіль, що продається в Європейському Союзі, відноситься до цього типу. Незважаючи на це, не все так добре в електрифікованому секторі.
Але є проблема – незважаючи на зростання сегмента спостерігається нестача зарядних станцій. Звіт Асоціації європейських автовиробників (ACEA) наполягає, що це реальна проблема, з якою стикаються електромобілі.
“Гарна продуктивність електрокарів – це дуже приємна новина”, – сказав голова ACEA і генеральний директор BMW Group Олівер Ціпсе. «Однак ми не можемо забувати, що це все ще досить тендітний ринок, який сильно залежить від заходів підтримки, таких як стимули до покупок і, насамперед, широка доступність зарядної інфраструктури».
І саме тут Європа, її адміністрація та її промисловість зазнають невдачі, оскільки швидкість зростання мережі зарядних станцій значно нижча, ніж у мобільного парку автомобілів із нульовим рівнем викидів.
“Продажі електромобілів зросли більш ніж у 10 разів у період з 2017 по 2021 рік, тоді як кількість громадських зарядних пристроїв у Європейському Союзі за той же період зросла менш ніж у 2,5 рази”, – сказав Ципсе. «Якщо цю ситуацію не вирішити терміново, встановивши амбітні цілі для всіх держав-членів ЄС, ми дуже скоро зіткнемося з перешкодою».
В результаті всього цього ACEA просить Європейський парламент та національні уряди «значно посилити початкову пропозицію Європейської комісії з AFIR (Регламент інфраструктури альтернативних видів палива), щоб забезпечити створення в Європі широку інфраструктуру.
Згідно з даними Ey та Euroelectric, в даний час у Європі налічується 374 000 громадських зарядних станцій, дві третини з яких зосереджені лише у п’яти країнах: Нідерландах, Франції, Італії, Німеччині та Великобританії. Тим часом у деяких європейських країнах навіть не вистачає зарядного пристрою на кожні 100 км дороги, і ця «поляризація між економіками ризикує дестабілізувати» електрифікацію.
Щоб не відставати від попиту, «Європі необхідно щорічно додавати до мережі півмільйона громадських зарядних пристроїв до 2030 року та по мільйону на рік після цього», – сказав керівник глобального відділу енергетики та ресурсів EY Серж Колле.
Але будівництво суспільної зарядної інфраструктури сьогодні стикається із серйозними затримками через проблеми з плануванням та дозволами, про що заявив генеральний секретар Eurelectric Крістіан Рубі. Тому фахівці звертаються до влади із вимогою звернути на це увагу.
Автоексперт пояснив, як правильно обирати зимові шини. За його словами, насамперед варто визначитися з типом…
Тривале очікування нової бюджетної SUV-моделі Nissan добігає кінця. Японський автовиробник анонсував новий кросовер, який буде…
З часом навіть найякісніші автомобільні шини зношуються, втрачаючи свої властивості та безпечність. Проте їхній термін…
Зимові шини - це ті, на маркуванні яких одночасно присутні два знаки: гірська вершина з…
За прогнозом консалтингової компанії Inovev, до кінця 2025 року в Європі буде близько 15 мільйонів…
Поверхнева перевірка автомобіля поліцією - це законний захід, який не можна плутати з бажанням інспектора…
Leave a Comment