У ході альянс Renault, Nissan і Mitsubishi, що відбувся напередодні онлайн-заходу, оголосив плани на найближчі роки. Основним напрямом стають, звісно електромобілі. У найближчі 5 років цей напрямок отримає інвестиції у розмірі €23 млрд, що дозволить суттєво розширити асортимент електричних моделей: до 2030 року їх буде не менше ніж 35.
Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi планує суттєво уніфікувати модельний ряд. У цьому зв’язку активніше застосовуватимуться загальні платформи. Якщо зараз вони використовуються для 60% моделей альянсу, то вже до 2026 року це число буде доведено до 90%. При цьому для охоплення широкого асортименту машин вистачить лише п’ять платформ.
Альянс також має намір посилити присутність бренду Mitsubishi у Європі. Для цього в регіоні будуть випущені дві нові моделі, включаючи ASX – на тій же платформі випускатимуться Renault Captur та Nissan Juke нового покоління. Renault теж збирається розширити модельний ряд, і мабуть, однією з найцікавіших пропозицій вже цього року стане відроджена Renault 5 — спочатку модель класу суперміні випускалася компанією з 1972 по 1996 рр., а на новому витку історії компанії це буде електричний спадкоємець Nissan Micra. Європи. У 2024 році очікуються кросовер Renault 4ever, а також його побратим LCV.
З огляду на те, що роль електромобілів у лінійках альянсу буде неухильно зростати, найважливішим напрямом роботи стануть технології акумуляторів. Це завдання в альянсі буде доручено фахівцям Nissan. За минулі 10 років ємність акумуляторів подвоїлася за тих же фізичних розмірів, і компанія планує повторити це досягнення. Мета буде досягнута за рахунок твердотільних батарей, і перші результати очікуються до 2028-2029 років. Акумулятори нового типу обіцяють подвійну ємність та потрійну швидкість заряджання. Безвідносно до технологій альянс постійно працює над зниженням вартості елементів живлення: до 2026 року вони подешевшають на 50%, а до 2028 року вже на 65%. Зрештою електромобілі повинні коштувати не дорожче за сьогоднішні машини з двигунами внутрішнього згоряння.
Нарешті, Renault-Nissan-Mitsubishi не забуває і про цифрові рішення. Бортові комп’ютери машин альянсу отримуватимуть дедалі більшу інтеграцію з технологіями Google, включаючи розширені функції голосового помічника. А до 2026 року очікується активний розвиток технологій безпілотного водіння – у тому чи іншому вигляді подібні рішення з’являться на 10 млн. машин альянсу.
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Leave a Comment