Ця платна автострада, будівництво якої розпочнуть вже 2022 року, з’єднуватиме Краковець, Львів, Броди та Рівне. Її протяжність становитиме 280 км.
Проїзд першою концесійною дорогою в Україні складе приблизно 8 євроцентів/км (орієнтовно 2,6 грн). Втім, платна дорога обов’язково матиме безкоштовну альтернативу, повідомив заступник глави “Укравтодору” Андрій Івко в інтерв’ю “Forbes Україна”.
За його словами, ця концесійна дорога з’єднуватиме Краковець, Львів, Броди та Рівне. Її протяжність становитиме 280 км. Дорога буде першою категорією (шляхи з найбільш допустимими показниками). Будівництво планується розпочати вже цього року.
Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) проекту виконала компанія “Автомагістраль-Південь” за свій рахунок у рамках меморандуму з “Укравтодором”. Але вибрати концесіонера (інвестора) можна буде лише після ухвалення законопроекту про концесії.
Щоправда, як зазначив у коментарі Delo.ua заступник міністра фінансів, колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава, у цьому випадку варто враховувати, що будівництво дороги – навіть за оптимістичного сценарію – орієнтовно завершать лише за сім-вісім років.
“Ще у нас ніякої такої дороги немає. І про вартість проїзду говорити рано. Будівництво, на жаль, не такий швидкий процес, як хотілося б. Дорогу Решетилівка-Дніпро на 137 км вже активно будують з 2018 року. І вона ще не добудована” , – Наголосив він.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment