Новини

Техогляд в Україні: хто зобов’язаний проходити у 2022 та які будуть штрафи

Восени 2020 року в Україні планують повернути норму щодо обов’язкового проходження технічного огляду автомобілів. Видання “Телеграф”, спираючись на відповідний законопроект, з’ясувало, для кого процедура буде обов’язковою і скільки доведеться платити водіям, якщо ТО буде простроченим.

Повідомляється, що довкола повернення обов’язкового техогляду авто в Україні ходить безліч суперечок, у Міністерстві інфраструктури країни водіїв заспокоюють тим, що масових перевірок не буде, але ніхто не хоче отримати штрафу. А він, згідно з документом, становитиме 3400 гривень. А ось їзда без нього може закінчитися позбавленням прав водія.

Відомо, що перевірку технічного стану мають насамперед проходити транспортні засоби комерційної сфери – автобуси, вантажівки та таксі. Але з вересня процедура стане обов’язковою ще для легкових автомобілів, мопедів, причепів та мотоциклів. Водіям потрібно буде перевірити свій транспорт, якщо він експлуатується вже понад 4 роки, якщо у нього двигун об’ємом понад 125 куб. см (при електротранспорті – потужніше 4 кВт) і, якщо він розвиває швидкість понад 25 км/година.

Але винятки зроблять для транспортних засобів зі швидкістю до 25 км/год, з двигуном об’ємом до 125 куб. див. (для електротранспорту – до 4 кВт потужності), а також тих, що не виїжджають на громадські дороги.

Восени поточного року за техогляди будуть передбачені такі стягнення:

  • за прострочений – 3400 грн;
  • повторне стягнення за прострочення – близько 17 000 грн.;
  • порушення посадових осіб за техоглядом – до 34 000 грн;
  • за повторне вчинення правопорушення – позбавлення посвідчення водія.
Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Новий Nissan Patrol вийде лише з бензиновими двигунами

Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…

11.11.2025

За яких несправностей в Україні заборонено експлуатацію автомобіля

В Україні та країнах Європи діє чітко регламентований перелік несправностей, за яких експлуатація транспортного засобу…

11.11.2025

В Україні штрафуватимуть батьків за перевезення дітей без автокрісла

В Україні батьків можуть оштрафувати до 850 гривень за перевезення дітей без автокрісла. Це правило…

11.11.2025

Honda Fit нового покоління дебютує восени 2026 року

Актуальна версія компактного хетчбека Honda Fit дебютувала в 2020 році і залишається на ринку вже…

11.11.2025

Mitsubishi планує повернути легендарний Lancer Evolution у електричному форматі

Майже двадцять років фанати автоспорту чекали, коли завершиться епоха легендарного Mitsubishi Lancer Evolution, і з…

11.11.2025

Mazda 2 перетворюється на компактний аналог CX-5

Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…

11.11.2025