Новини

Наступний Mercedes-Benz E-Class збереже двигуни внутрішнього згоряння

Share

Німецький автовиробник планує запустити новий Mercedes E-Class у 2023 році, і він поставлятиметься з бензиновими, дизельними та плагін-гібридними силовими агрегатами.

Mercedes E-Class наступного покоління з’явиться в 2023 році, і під час повністю електричного переродження німецького бренду він повинен довести, що лідер Mercedes з двигуном внутрішнього згоряння, як і раніше, залишається важливою моделлю лінійці виробника.

Він з’явиться на дорогах Європи у другій половині наступного року, випередивши на ринку BMW 5-Series наступного покоління. Тим не менш, в той час як його конкурент буде поставлятися з повністю електричним варіантом поряд з ДВС та гібридною версією, E-Class буде дотримуватися 48-вольтових бензинових та дизельних двигунів з технологією м’якого гібриду, а також гібридної потужності з модулем. Натомість електричним стане седан Mercedes EQE.

Нові прототипи Е-Class були помічені на дорогах загального користування в Європі, оскільки Mercedes готується замінити одну зі своїх найпопулярніших та культових моделей. Табличка з ім’ям представницького седана Mercedes існує вже майже 30 років, і хоча продажі цих моделей знижуються на користь позашляховиків, це як і раніше чотиридверний автомобіль німецької марки, на частку якого припадає 16% бізнесу бренду в 2020 році з більш ніж 300 000 продажів на рік величезної глобальної невизначеності.

Прототипи, які ми помітили, не мали особливого камуфляжу, і тому є причина. Стиль нового E-Class не радикально відрізнятиметься від останніх C-Class і S-Class. Нові горизонтальні задні ліхтарі, гладкіша поверхня, вертикальніший ніс і такі елементи стилю, як висувні дверні ручки, будуть перенесені в новий E-Class. Ексклюзивні зображення дають уявлення про те, що буде в лінійці двох моделей, що складається з седана і універсала.

Фотошпигуни ще не зазирали всередину салону нового E-Class, але, як і у випадку із зовнішнім виглядом, інтер’єр піддасться капітальному ремонту, який буде зосереджений навколо нової системи сенсорного екрану з портретною орієнтацією, що «парить» над центральною консоллю, знову схожою на С- та S-Class. Стиль стане єдиним для всіх трьох салонів бренду, але не технології.

C- та S-Class відрізняються розмірами дисплеїв, які вони пропонують, та технологіями, що лежать у їх основі. E-Class, ймовірно, у стандартній комплектації буде оснащений 11,9-дюймовим дисплеєм, який є додатковим для C-Class, з 12,9-дюймовою OLED-панеллю від S-Class із тактильним зворотним зв’язком у списку опцій. Очікуйте в стандартній комплектації повністю цифрову панель приладів з доступними 3D-інструментами. E-Class також повинен пропонувати аналогічний проекційний дисплей та напівавтономні засоби керування, як і його старший брат, хоча, ймовірно, як додаткові опції.

Більшість цієї нової технології стане можливою завдяки переходу на платформу Mercedes MRA2: ця архітектура дозволить E-Class зробити великий крок уперед, коли справа доходить до електрифікації.

Очікуйте широкий діапазон доступності 48-вольтової м’якої гібридної потужності. Кожна дизельна і бензинова версія нового E-Class буде підтримувати цю технологію, але нова гібридна модель з модулем, що підключається, зі значно більшим запасом ходу на електротязі і поліпшеною ефективністю буде найпривабливішою, оскільки використовуватиме акумулятор і технологію двигуна від S-Class. Новий E 300 e поєднуватиме в собі 2,0-літровий бензиновий агрегат з турбонаддувом і цю нову технологію, що забезпечує запас ходу близько 100 км на акумуляторі.

Що AMG запланувала для нового E-Class поки невідомо, хоча високопродуктивні версії наступної моделі з’являться незабаром після запуску основного седана. Наступний AMG C 63 перейде на нову гібридну чотирициліндрову установку потужністю до 650 к.с. та повний привід 4MATIC.

Що стосується шасі, новий C-Class виключив пневматичну підвіску зі списку опцій, але навряд чи E-Class наслідуватиме цей приклад. Як і у випадку з більшим S-Class, він також пропонуватиметься з новою системою керування задніми колесами. Тим не менш, він не має таких же можливостей, як флагманський седан бренду, який може повертати задні колеса на цілих 10 градусів у напрямку, протилежному переднім, для підвищення маневреності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розповіли, чому власники машин відмовляються від авто після 80 000 км

Коли одометр автомобіля наближається до 100 000 кілометрів, багато власників починають розмірковувати про продаж свого…

10.04.2025

Tesla підняла планку безпеки: чому електрокари безпечніші, ніж ми думаємо

Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з…

10.04.2025

Audi Q9 з гібридним мотором понад 600 к.с. проходить випробування на Нюрбургрінгу

На трасі Нюрбургрінг днями з'явився новий Audi Q9 2027. Незважаючи на закамуфльований кузов, деякі деталі…

10.04.2025

Українців попередили про ризики використання літніх шин у холодну погоду

Похолодання та раптова зміна погоди на зимову можуть створити серйозні труднощі для водіїв, які вже…

10.04.2025

Топ-3 найнадійніші кросовери Mazda

Японська Mazda відома тим, що в останнє десятиліття робить не тільки продуктивні та маневрені машини,…

10.04.2025

У яких випадках водій має вийти з авто за вимогою поліції

Багато водіїв не знають, що у більшості ситуацій при зупинці поліцією вони мають право залишатися…

09.04.2025