Новини

Наступний Mercedes-Benz E-Class збереже двигуни внутрішнього згоряння

Share

Німецький автовиробник планує запустити новий Mercedes E-Class у 2023 році, і він поставлятиметься з бензиновими, дизельними та плагін-гібридними силовими агрегатами.

Mercedes E-Class наступного покоління з’явиться в 2023 році, і під час повністю електричного переродження німецького бренду він повинен довести, що лідер Mercedes з двигуном внутрішнього згоряння, як і раніше, залишається важливою моделлю лінійці виробника.

Він з’явиться на дорогах Європи у другій половині наступного року, випередивши на ринку BMW 5-Series наступного покоління. Тим не менш, в той час як його конкурент буде поставлятися з повністю електричним варіантом поряд з ДВС та гібридною версією, E-Class буде дотримуватися 48-вольтових бензинових та дизельних двигунів з технологією м’якого гібриду, а також гібридної потужності з модулем. Натомість електричним стане седан Mercedes EQE.

Нові прототипи Е-Class були помічені на дорогах загального користування в Європі, оскільки Mercedes готується замінити одну зі своїх найпопулярніших та культових моделей. Табличка з ім’ям представницького седана Mercedes існує вже майже 30 років, і хоча продажі цих моделей знижуються на користь позашляховиків, це як і раніше чотиридверний автомобіль німецької марки, на частку якого припадає 16% бізнесу бренду в 2020 році з більш ніж 300 000 продажів на рік величезної глобальної невизначеності.

Прототипи, які ми помітили, не мали особливого камуфляжу, і тому є причина. Стиль нового E-Class не радикально відрізнятиметься від останніх C-Class і S-Class. Нові горизонтальні задні ліхтарі, гладкіша поверхня, вертикальніший ніс і такі елементи стилю, як висувні дверні ручки, будуть перенесені в новий E-Class. Ексклюзивні зображення дають уявлення про те, що буде в лінійці двох моделей, що складається з седана і універсала.

Фотошпигуни ще не зазирали всередину салону нового E-Class, але, як і у випадку із зовнішнім виглядом, інтер’єр піддасться капітальному ремонту, який буде зосереджений навколо нової системи сенсорного екрану з портретною орієнтацією, що «парить» над центральною консоллю, знову схожою на С- та S-Class. Стиль стане єдиним для всіх трьох салонів бренду, але не технології.

C- та S-Class відрізняються розмірами дисплеїв, які вони пропонують, та технологіями, що лежать у їх основі. E-Class, ймовірно, у стандартній комплектації буде оснащений 11,9-дюймовим дисплеєм, який є додатковим для C-Class, з 12,9-дюймовою OLED-панеллю від S-Class із тактильним зворотним зв’язком у списку опцій. Очікуйте в стандартній комплектації повністю цифрову панель приладів з доступними 3D-інструментами. E-Class також повинен пропонувати аналогічний проекційний дисплей та напівавтономні засоби керування, як і його старший брат, хоча, ймовірно, як додаткові опції.

Більшість цієї нової технології стане можливою завдяки переходу на платформу Mercedes MRA2: ця архітектура дозволить E-Class зробити великий крок уперед, коли справа доходить до електрифікації.

Очікуйте широкий діапазон доступності 48-вольтової м’якої гібридної потужності. Кожна дизельна і бензинова версія нового E-Class буде підтримувати цю технологію, але нова гібридна модель з модулем, що підключається, зі значно більшим запасом ходу на електротязі і поліпшеною ефективністю буде найпривабливішою, оскільки використовуватиме акумулятор і технологію двигуна від S-Class. Новий E 300 e поєднуватиме в собі 2,0-літровий бензиновий агрегат з турбонаддувом і цю нову технологію, що забезпечує запас ходу близько 100 км на акумуляторі.

Що AMG запланувала для нового E-Class поки невідомо, хоча високопродуктивні версії наступної моделі з’являться незабаром після запуску основного седана. Наступний AMG C 63 перейде на нову гібридну чотирициліндрову установку потужністю до 650 к.с. та повний привід 4MATIC.

Що стосується шасі, новий C-Class виключив пневматичну підвіску зі списку опцій, але навряд чи E-Class наслідуватиме цей приклад. Як і у випадку з більшим S-Class, він також пропонуватиметься з новою системою керування задніми колесами. Тим не менш, він не має таких же можливостей, як флагманський седан бренду, який може повертати задні колеса на цілих 10 градусів у напрямку, протилежному переднім, для підвищення маневреності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024