Німецький автовиробник планує запустити новий Mercedes E-Class у 2023 році, і він поставлятиметься з бензиновими, дизельними та плагін-гібридними силовими агрегатами.
Mercedes E-Class наступного покоління з’явиться в 2023 році, і під час повністю електричного переродження німецького бренду він повинен довести, що лідер Mercedes з двигуном внутрішнього згоряння, як і раніше, залишається важливою моделлю лінійці виробника.
Він з’явиться на дорогах Європи у другій половині наступного року, випередивши на ринку BMW 5-Series наступного покоління. Тим не менш, в той час як його конкурент буде поставлятися з повністю електричним варіантом поряд з ДВС та гібридною версією, E-Class буде дотримуватися 48-вольтових бензинових та дизельних двигунів з технологією м’якого гібриду, а також гібридної потужності з модулем. Натомість електричним стане седан Mercedes EQE.
Нові прототипи Е-Class були помічені на дорогах загального користування в Європі, оскільки Mercedes готується замінити одну зі своїх найпопулярніших та культових моделей. Табличка з ім’ям представницького седана Mercedes існує вже майже 30 років, і хоча продажі цих моделей знижуються на користь позашляховиків, це як і раніше чотиридверний автомобіль німецької марки, на частку якого припадає 16% бізнесу бренду в 2020 році з більш ніж 300 000 продажів на рік величезної глобальної невизначеності.
Прототипи, які ми помітили, не мали особливого камуфляжу, і тому є причина. Стиль нового E-Class не радикально відрізнятиметься від останніх C-Class і S-Class. Нові горизонтальні задні ліхтарі, гладкіша поверхня, вертикальніший ніс і такі елементи стилю, як висувні дверні ручки, будуть перенесені в новий E-Class. Ексклюзивні зображення дають уявлення про те, що буде в лінійці двох моделей, що складається з седана і універсала.
Фотошпигуни ще не зазирали всередину салону нового E-Class, але, як і у випадку із зовнішнім виглядом, інтер’єр піддасться капітальному ремонту, який буде зосереджений навколо нової системи сенсорного екрану з портретною орієнтацією, що «парить» над центральною консоллю, знову схожою на С- та S-Class. Стиль стане єдиним для всіх трьох салонів бренду, але не технології.
C- та S-Class відрізняються розмірами дисплеїв, які вони пропонують, та технологіями, що лежать у їх основі. E-Class, ймовірно, у стандартній комплектації буде оснащений 11,9-дюймовим дисплеєм, який є додатковим для C-Class, з 12,9-дюймовою OLED-панеллю від S-Class із тактильним зворотним зв’язком у списку опцій. Очікуйте в стандартній комплектації повністю цифрову панель приладів з доступними 3D-інструментами. E-Class також повинен пропонувати аналогічний проекційний дисплей та напівавтономні засоби керування, як і його старший брат, хоча, ймовірно, як додаткові опції.
Більшість цієї нової технології стане можливою завдяки переходу на платформу Mercedes MRA2: ця архітектура дозволить E-Class зробити великий крок уперед, коли справа доходить до електрифікації.
Очікуйте широкий діапазон доступності 48-вольтової м’якої гібридної потужності. Кожна дизельна і бензинова версія нового E-Class буде підтримувати цю технологію, але нова гібридна модель з модулем, що підключається, зі значно більшим запасом ходу на електротязі і поліпшеною ефективністю буде найпривабливішою, оскільки використовуватиме акумулятор і технологію двигуна від S-Class. Новий E 300 e поєднуватиме в собі 2,0-літровий бензиновий агрегат з турбонаддувом і цю нову технологію, що забезпечує запас ходу близько 100 км на акумуляторі.
Що AMG запланувала для нового E-Class поки невідомо, хоча високопродуктивні версії наступної моделі з’являться незабаром після запуску основного седана. Наступний AMG C 63 перейде на нову гібридну чотирициліндрову установку потужністю до 650 к.с. та повний привід 4MATIC.
Що стосується шасі, новий C-Class виключив пневматичну підвіску зі списку опцій, але навряд чи E-Class наслідуватиме цей приклад. Як і у випадку з більшим S-Class, він також пропонуватиметься з новою системою керування задніми колесами. Тим не менш, він не має таких же можливостей, як флагманський седан бренду, який може повертати задні колеса на цілих 10 градусів у напрямку, протилежному переднім, для підвищення маневреності.