Для українців у 2022 році передбачені нововведення. Серед них нові штрафи, подорожчання автомобілів та обов’язковий техогляд.
“Сьогодні” зібрали все, що важливо знати водіям.
Порушників чекають нові штрафи. Їм доведеться заплатити 425 гривень за їзду без водійського посвідчення, а якщо немає цього документа – 3400 гривень. За повторне порушення (їзду без дозволу) штраф становитиме вже 20,4 тис. гривень.
Якщо українець керує транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння, то має заплатити 17 тисяч гривень штрафу, а ще його на рік позбавлять водійського посвідчення.
Повторна п’яна їзда карається вже штрафом у 34 тисячі гривень та позбавленням права керувати транспортним засобом строком на три роки.
На вторинному ринку в 2022 році зростуть ціни на транспорт. Експерти прогнозують подорожчання на 15–20%. Вони це пояснюють високим попитом та нестачею нових автомобілів, для складання яких потрібні спеціальні мікросхеми.
“Я не думаю, що буде шалене подорожчання. Все залежатиме від того, як дистриб’ютори нових машин, імпортери “вирулять” у 2022 рік. Зараз прогнози такі невтішні, песимістичні, що у них будуть обмежені дуже квоти, дуже мало машин. Відповідно, люди будуть нові машини довго чекати – дефіцит триватиме, посилюватиметься. І тоді може бути зростання ціни. Я думаю, у межах 5-10%, не більше”, – розповів автоексперт Олександр Товстоног.
Відсоток подорожчання може бути більшим на супердефіцитні моделі, очікувані в Україні.
З 1 січня камери фіксують зупинку на смузі, призначеній для громадського транспорту, проїзд на заборонний сигнал світлофора та їзду зустрічною смугою.
На українських дорогах до кінця 2021 року має працювати 270 камер фіксації порушень правил дорожнього руху.
Для українців змінили правила отримання посвідчення водія, оскільки країна переходить на європейські стандарти.
Тепер для успішного складання іспиту потрібно 63 години теоретичних занять замість 100, на підготовку виділятимуть менше годин.
Якщо українець володіє автомобілем, який випустили менш ніж п’ять років тому і ціна якого перевищує 2,5 млн гривень, то йому доведеться щорічно платити 25 тисяч гривень податку.
Зміни закону призвели до того, що оподатковуються не лише елітні авто, а й нові машини середнього класу.
У вересні стане обов’язковим техогляд. Усі авто мають відповідати європейському законодавству не лише за технічними, а й за екологічними нормами. Це може стати проблемою для “євроблях”, оскільки багато хто завіз в Україну авто, заборонені для експлуатації на території Європи.
Техогляд стане обов’язковим для легкових та вантажних автомобілів, а також для причепів.
У країні ще торік, з 12 листопада, з’явилися нові діагностичні станції для техогляду. Тепер патрульні можуть зупинити для перевірки будь-який транспорт, який експлуатується для отримання прибутку. Йдеться про вантажівки та пасажирський транспорт.
Такі автомобілі повинні відповідати кільком затвердженим стандартам:
Дослідження під назвою "Casa e Chiesa nel settore dell'auto" , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного…
На останніх річних зборах акціонерів Mercedes-Benz генеральний директор Ола Келленіус наголосив на прагненні компанії до досягнення…
Незважаючи на захоплення покупців кросоверами та позашляховиками у світі все ще залишається пласт людей, які…
Nissan попросив американських дилерів продавати машини на збиток. Причиною незвичайної вказівки є прагнення звільнити склади…
Volkswagen додав седану Polo зв'язку турбомотора та автомата. У Південній Африці розширена гама чотирьохдверей: відтепер…
Кросовери та позашляховики стали одним із найкращих типів кузова для сімейних людей, забезпечуючи найкращу практичність…
Leave a Comment