За останні кілька років із проблемою іржі на бамперах зіткнулися щонайменше 15 власників машин Tesla.
У електрокарів марки Tesla періодично виникають проблеми різного ступеня тяжкості: у машин спалахують акумулятори, нові автомобілі з салонів надходять з дефектами кузовних панелей, а проводку активно знищують щури. На цей раз власники електрокарів зіткнулися з іншою проблемою: машини почали іржавіти. Незважаючи на те, що в основному електромобілі цієї марки збирають із пластику та алюмінію, на бамперах та в підкапотному просторі все одно з’являються ділянки корозії.
Першим із цією проблемою зіткнувся власник Tesla Model S ще у 2016 році. Він помітив іржу на передньому бампері електрокара. Виявилося, що на пластиковому елементі з’явилася корозія через те, що конструкції були незахищені сталеві складові. Тоді навіть сервісний центр компанії Tesla визнав цю проблему.
Тільки за 2016 рік було виявлено ще 10 аналогічних ситуацій, коли через сталевий підсилювач бампера на весь елемент розходилася іржа. Але судячи з усього, в компанії досі не вирішили цю проблему: власники машин продовжують скаржитися на моделі Tesla, що іржавіють . Останній випадок зафіксували у поточному 2021 році.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment