За останні кілька років із проблемою іржі на бамперах зіткнулися щонайменше 15 власників машин Tesla.
У електрокарів марки Tesla періодично виникають проблеми різного ступеня тяжкості: у машин спалахують акумулятори, нові автомобілі з салонів надходять з дефектами кузовних панелей, а проводку активно знищують щури. На цей раз власники електрокарів зіткнулися з іншою проблемою: машини почали іржавіти. Незважаючи на те, що в основному електромобілі цієї марки збирають із пластику та алюмінію, на бамперах та в підкапотному просторі все одно з’являються ділянки корозії.
Першим із цією проблемою зіткнувся власник Tesla Model S ще у 2016 році. Він помітив іржу на передньому бампері електрокара. Виявилося, що на пластиковому елементі з’явилася корозія через те, що конструкції були незахищені сталеві складові. Тоді навіть сервісний центр компанії Tesla визнав цю проблему.
Тільки за 2016 рік було виявлено ще 10 аналогічних ситуацій, коли через сталевий підсилювач бампера на весь елемент розходилася іржа. Але судячи з усього, в компанії досі не вирішили цю проблему: власники машин продовжують скаржитися на моделі Tesla, що іржавіють . Останній випадок зафіксували у поточному 2021 році.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment