За останні кілька років із проблемою іржі на бамперах зіткнулися щонайменше 15 власників машин Tesla.
У електрокарів марки Tesla періодично виникають проблеми різного ступеня тяжкості: у машин спалахують акумулятори, нові автомобілі з салонів надходять з дефектами кузовних панелей, а проводку активно знищують щури. На цей раз власники електрокарів зіткнулися з іншою проблемою: машини почали іржавіти. Незважаючи на те, що в основному електромобілі цієї марки збирають із пластику та алюмінію, на бамперах та в підкапотному просторі все одно з’являються ділянки корозії.
Першим із цією проблемою зіткнувся власник Tesla Model S ще у 2016 році. Він помітив іржу на передньому бампері електрокара. Виявилося, що на пластиковому елементі з’явилася корозія через те, що конструкції були незахищені сталеві складові. Тоді навіть сервісний центр компанії Tesla визнав цю проблему.
Тільки за 2016 рік було виявлено ще 10 аналогічних ситуацій, коли через сталевий підсилювач бампера на весь елемент розходилася іржа. Але судячи з усього, в компанії досі не вирішили цю проблему: власники машин продовжують скаржитися на моделі Tesla, що іржавіють . Останній випадок зафіксували у поточному 2021 році.
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Leave a Comment