За останні кілька років із проблемою іржі на бамперах зіткнулися щонайменше 15 власників машин Tesla.
У електрокарів марки Tesla періодично виникають проблеми різного ступеня тяжкості: у машин спалахують акумулятори, нові автомобілі з салонів надходять з дефектами кузовних панелей, а проводку активно знищують щури. На цей раз власники електрокарів зіткнулися з іншою проблемою: машини почали іржавіти. Незважаючи на те, що в основному електромобілі цієї марки збирають із пластику та алюмінію, на бамперах та в підкапотному просторі все одно з’являються ділянки корозії.
Першим із цією проблемою зіткнувся власник Tesla Model S ще у 2016 році. Він помітив іржу на передньому бампері електрокара. Виявилося, що на пластиковому елементі з’явилася корозія через те, що конструкції були незахищені сталеві складові. Тоді навіть сервісний центр компанії Tesla визнав цю проблему.
Тільки за 2016 рік було виявлено ще 10 аналогічних ситуацій, коли через сталевий підсилювач бампера на весь елемент розходилася іржа. Але судячи з усього, в компанії досі не вирішили цю проблему: власники машин продовжують скаржитися на моделі Tesla, що іржавіють . Останній випадок зафіксували у поточному 2021 році.
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
Leave a Comment