Будівництво першого в Україні автобану, який планують почати будувати у 2022 році, коштуватиме приватному інвестору не менше 2,8 млрд євро. Це випливає із інформації, яку озвучив заступник міністра фінансів України Олександр Кава.
За його словами, вартість будівництва сучасної швидкісної автомобільної дороги становить від 10 до 15 млн. євро за один км. Не важко підрахувати, скільки коштуватиме траса Краковець – Броди – Рівне, яка стане першим автобаном в Україні. Її заявлена довжина становитиме близько 280 кілометрів. Отже, на будівництво першого українського автобану знадобиться щонайменше 2,8 млрд євро.
Будівництво автобана приватному інвертору може коштувати ще дорожче, залежно від рельєфу та наявності споруд.
Олександр Кава заявив, що на даний момент ще не підписано договору з приватним інвестором про будівництво автобану “Краковець – Броди – Рівне”. Це має бути велика іноземна компанія, яка спеціалізується на таких проектах.
Концесія передбачає покупку землі державою, а будівництвом дороги та її експлуатацією займається приватний інвестор. Термін концесії – 25-30 років. Після закінчення концесії дорога передається у державну власність.
Слід зазначити, що водіям не доведеться платити за проїзд концесійним автобаном. За них це робитиме протягом кількох років держава.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment