Новини

У листопаді частка електромобілів на первинному ринку Норвегії досягла 73,8%.

Share

На початку осені електромобілі вже досягали частки 80% на первинному авторинку Норвегії, і тоді з’явилося припущення, що при збереженні темпів електрифікації країна вже до квітня 2022 зможе відмовитися від продажів нових машин з ДВС. Листопадова статистика демонструє деяке погіршення динаміки, але свої 73,8% місцевого ринку електромобілі все ж таки зайняли.

Нагадаємо, що офіційно поставлена ​​мета згадує 2025 рік як рубіж повної відмови від продажу нових автомобілів з ненульовим вуглецевим викидом на ринку Норвегії, але поки що країна рухається в цьому напрямку з випередженням графіка. Китайські виробники електромобілів розпочинають свою експансію на ринок Європи саме з Норвегії.

За інформацією Electrek, у поєднанні з гібридами частка машин з тяговими електродвигунами на ринку Норвегії в листопаді досягла 94,9%, а ось обсяги продажів автомобілів з ДВЗ вимірювалися кількома сотнями штук проти 3288 гібридів та 11 274 чистокровних електромобілів. Tesla Model Y залишалася лідером, однойменних кросоверів було продано 1013 штук, на другому місці опинився електромобіль Tesla Model 3 із 771 реалізованим екземпляром. Настає на п’яти американському конкуренту німецький концерн Volkswagen, новинка якого в особі ID.4 знайшла в Норвегії 725 власників за підсумками листопада. Споріднена Audi Q4 e-tron розійшлася тиражем у 661 екземпляр, а довгожитель Nissan Leaf актуального покоління відстав від неї лише на шість одиниць.

До речі, якщо розглядати весь період із початку поточного року, то електромобілі на ринку Норвегії поки що займають лише 64,2 %. Це на 12 відсотків вище, ніж в аналогічному періоді 2020 року, але все ще дуже далеко від ста відсотків. Місцева влада сприяє розвитку зарядної інфраструктури, а головні стимули переходу на електромобілі носять фіскальний характер — податки підштовхують громадян відмовлятися від автомобілів з ДВЗ на користь електротранспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025

Mazda CX-5 показала нове покоління з фарами у стилі BMW (ФОТО)

До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…

29.06.2025

Юристи пояснили, як уникнути незаконних вимог поліції на дорозі

Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…

29.06.2025