Новини

У листопаді частка електромобілів на первинному ринку Норвегії досягла 73,8%.

Share

На початку осені електромобілі вже досягали частки 80% на первинному авторинку Норвегії, і тоді з’явилося припущення, що при збереженні темпів електрифікації країна вже до квітня 2022 зможе відмовитися від продажів нових машин з ДВС. Листопадова статистика демонструє деяке погіршення динаміки, але свої 73,8% місцевого ринку електромобілі все ж таки зайняли.

Нагадаємо, що офіційно поставлена ​​мета згадує 2025 рік як рубіж повної відмови від продажу нових автомобілів з ненульовим вуглецевим викидом на ринку Норвегії, але поки що країна рухається в цьому напрямку з випередженням графіка. Китайські виробники електромобілів розпочинають свою експансію на ринок Європи саме з Норвегії.

За інформацією Electrek, у поєднанні з гібридами частка машин з тяговими електродвигунами на ринку Норвегії в листопаді досягла 94,9%, а ось обсяги продажів автомобілів з ДВЗ вимірювалися кількома сотнями штук проти 3288 гібридів та 11 274 чистокровних електромобілів. Tesla Model Y залишалася лідером, однойменних кросоверів було продано 1013 штук, на другому місці опинився електромобіль Tesla Model 3 із 771 реалізованим екземпляром. Настає на п’яти американському конкуренту німецький концерн Volkswagen, новинка якого в особі ID.4 знайшла в Норвегії 725 власників за підсумками листопада. Споріднена Audi Q4 e-tron розійшлася тиражем у 661 екземпляр, а довгожитель Nissan Leaf актуального покоління відстав від неї лише на шість одиниць.

До речі, якщо розглядати весь період із початку поточного року, то електромобілі на ринку Норвегії поки що займають лише 64,2 %. Це на 12 відсотків вище, ніж в аналогічному періоді 2020 року, але все ще дуже далеко від ста відсотків. Місцева влада сприяє розвитку зарядної інфраструктури, а головні стимули переходу на електромобілі носять фіскальний характер — податки підштовхують громадян відмовлятися від автомобілів з ДВЗ на користь електротранспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025