Новини

У листопаді частка електромобілів на первинному ринку Норвегії досягла 73,8%.

Share

На початку осені електромобілі вже досягали частки 80% на первинному авторинку Норвегії, і тоді з’явилося припущення, що при збереженні темпів електрифікації країна вже до квітня 2022 зможе відмовитися від продажів нових машин з ДВС. Листопадова статистика демонструє деяке погіршення динаміки, але свої 73,8% місцевого ринку електромобілі все ж таки зайняли.

Нагадаємо, що офіційно поставлена ​​мета згадує 2025 рік як рубіж повної відмови від продажу нових автомобілів з ненульовим вуглецевим викидом на ринку Норвегії, але поки що країна рухається в цьому напрямку з випередженням графіка. Китайські виробники електромобілів розпочинають свою експансію на ринок Європи саме з Норвегії.

За інформацією Electrek, у поєднанні з гібридами частка машин з тяговими електродвигунами на ринку Норвегії в листопаді досягла 94,9%, а ось обсяги продажів автомобілів з ДВЗ вимірювалися кількома сотнями штук проти 3288 гібридів та 11 274 чистокровних електромобілів. Tesla Model Y залишалася лідером, однойменних кросоверів було продано 1013 штук, на другому місці опинився електромобіль Tesla Model 3 із 771 реалізованим екземпляром. Настає на п’яти американському конкуренту німецький концерн Volkswagen, новинка якого в особі ID.4 знайшла в Норвегії 725 власників за підсумками листопада. Споріднена Audi Q4 e-tron розійшлася тиражем у 661 екземпляр, а довгожитель Nissan Leaf актуального покоління відстав від неї лише на шість одиниць.

До речі, якщо розглядати весь період із початку поточного року, то електромобілі на ринку Норвегії поки що займають лише 64,2 %. Це на 12 відсотків вище, ніж в аналогічному періоді 2020 року, але все ще дуже далеко від ста відсотків. Місцева влада сприяє розвитку зарядної інфраструктури, а головні стимули переходу на електромобілі носять фіскальний характер — податки підштовхують громадян відмовлятися від автомобілів з ДВЗ на користь електротранспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025