Новини

У листопаді частка електромобілів на первинному ринку Норвегії досягла 73,8%.

Share

На початку осені електромобілі вже досягали частки 80% на первинному авторинку Норвегії, і тоді з’явилося припущення, що при збереженні темпів електрифікації країна вже до квітня 2022 зможе відмовитися від продажів нових машин з ДВС. Листопадова статистика демонструє деяке погіршення динаміки, але свої 73,8% місцевого ринку електромобілі все ж таки зайняли.

Нагадаємо, що офіційно поставлена ​​мета згадує 2025 рік як рубіж повної відмови від продажу нових автомобілів з ненульовим вуглецевим викидом на ринку Норвегії, але поки що країна рухається в цьому напрямку з випередженням графіка. Китайські виробники електромобілів розпочинають свою експансію на ринок Європи саме з Норвегії.

За інформацією Electrek, у поєднанні з гібридами частка машин з тяговими електродвигунами на ринку Норвегії в листопаді досягла 94,9%, а ось обсяги продажів автомобілів з ДВЗ вимірювалися кількома сотнями штук проти 3288 гібридів та 11 274 чистокровних електромобілів. Tesla Model Y залишалася лідером, однойменних кросоверів було продано 1013 штук, на другому місці опинився електромобіль Tesla Model 3 із 771 реалізованим екземпляром. Настає на п’яти американському конкуренту німецький концерн Volkswagen, новинка якого в особі ID.4 знайшла в Норвегії 725 власників за підсумками листопада. Споріднена Audi Q4 e-tron розійшлася тиражем у 661 екземпляр, а довгожитель Nissan Leaf актуального покоління відстав від неї лише на шість одиниць.

До речі, якщо розглядати весь період із початку поточного року, то електромобілі на ринку Норвегії поки що займають лише 64,2 %. Це на 12 відсотків вище, ніж в аналогічному періоді 2020 року, але все ще дуже далеко від ста відсотків. Місцева влада сприяє розвитку зарядної інфраструктури, а головні стимули переходу на електромобілі носять фіскальний характер — податки підштовхують громадян відмовлятися від автомобілів з ДВЗ на користь електротранспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений гібридний кросовер Dacia Spring вже доступний для попереднього замовлення: характеристики та ціни

Компанія Dacia відносно недавно презентувала оновлену версію кросовера Dacia Spring 2024. У процесі модернізації він…

07.05.2024

Представлено новий універсал Volkswagen Passat 2024 з повним приводом 4Motion

Компанія Volkswagen продовжує розширювати лінійку своєї оновленої моделі Passat, представивши версію із системою повного приводу…

07.05.2024

Rolls-Royce Cullinan оновився і отримав дивне «обличчя» (фото)

Rolls-Royce представив оновлений кросовер Cullinan. Розкішний позашляховик пережив модернізацію в середині життєвого циклу, і вона…

07.05.2024

Polestar представила електромобіль із надшвидкісною зарядкою

Компанія Polestar опублікувала відеозвіт про випробування технології надшвидкої зарядки: прототип седана Polestar 5, оснащений батареєю…

07.05.2024

У Audi різко падає прибуток: не через електрокари, а навпаки

Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із…

07.05.2024

Mazda розкрила всі карти: озвучено всі ціни на новий CX-80

Mazda розкрила повний перелік цін на свою нову модель CX-80 , доповнюючи лінійку популярних кросоверів.…

07.05.2024