Довгий час корпорація Toyota Motor вважалася лідером просування легкового транспорту на водневих паливних елементах, оскільки її модель Mirai хоч і поширювалася переважно через лізинг серед юридичних осіб, залишалася наймасовішою серед собі подібних. Зараз Hyundai не лише потіснив японського суперника, а й упевненими темпами збільшує відрив від нього.
За інформацією агентства SNE Research, на яку посилається Business Korea, з січня по жовтень цього року включно у світі було продано 14 700 легкових машин на водневих паливних осередках, що на 92,4 % більше від підсумку аналогічного періоду попереднього року. На першому місці залишилася Hyundai Motor, що реалізувала за десять місяців цього року 7900 транспортних засобів, її частка на світовому ринку досягла 54%, хоча ще у серпні не перевищувала 52,2%.
Розрив з Toyota Motor, що посідає друге місце, збільшився, оскільки японський суперник скоротив свою частку в даному сегменті ринку з 39,2 до 37,5%. До речі, це відбувалося на тлі збільшення обсягів продажів водню Toyota Mirai другого покоління. По суті, Hyundai зміцнювала свої позиції швидше, ніж зростали продажі Toyota. Останньою з марок за перші десять місяців цього року вдалося продати 5500 автомобілів на водневих силових установках. Mirai першого покоління розійшлася тиражем 11 тисяч екземплярів, спадкоємиця має збільшити це значення вдесятеро, як очікують представники Toyota. Принаймні цього року японській компанії вдалося вже виконати половину цього плану.
Щоб зайняти третє місце, компанії Honda Motor потрібно було продати за десять місяців лише 100 екземплярів аналогічних транспортних засобів, її частка ринку при цьому не перевищила 1,6%. До кінця року компанія згорне постачання моделі Clarity, тому її частка у статистиці і виявилася такою скромною. При цьому наступник для даної моделі буде розроблений, хоча термін його появи на ринку і не уточнюються.