Усього через півроку після виходу на ринок Німеччини Hyundai IONIQ 5 було названо “Німецьким автомобілем року” 2022 року. У фінальному раунді престижної нагороди повністю електричний кросовер середнього розміру переміг конкурентів світового класу.
На присудженні нагороди «Німецький автомобіль» GCOTY найкращі моделі автомобілів року змагаються одна з одною у п’яти категоріях: «Компактний», «Преміум», «Люкс», «Нова енергія» та «Продуктивність». Міжнародне журі, яке складається з 20 автомобільних журналістів, тестує та оцінює кожен продукт з погляду його характеристик, актуальності та життєздатності у майбутньому. IONIQ 5 став переможцем у категорії «Нова енергія», а також переміг у фінальному раунді.
Hyundai IONIQ 5 – це не просто видатний електромобіль. Для нас це топ-модель цього року», – сказав Єнс Майнерс, ініціатор та член журі конкурсу «Німецька машина року».
За словами президента і генерального директора Hyundai Motor Europe Майкла Коула, унікальне поєднання дизайну, ефективності та задоволення від водіння в IONIQ 5 допомогло автомобілю набрати бали вище за середні за всіма критеріями без будь-яких слабких місць.
«На наш погляд, концепція управління та акумуляторна технологія IONIQ 5 є новаторськими. Отримання IONIQ 5 нагороди «Німецький автомобіль року» у такому жорсткому конкурентному середовищі доводить, що нам вдалося створити винятковий автомобіль, який вирізняється серед своїх конкурентів на європейському автомобільному ринку», – сказав Майкл Коул.
Коул також додав, що ця перемога показує, що акумуляторні електромобілі стають все більш актуальними у Європі. IONIQ 5 в даний час є провідною моделлю в стратегії електрифікації бренду і компанія має намір розвивати концепції Hyundai щодо мобільності з нульовим рівнем викидів.
IONIQ 5 – перша модель у новій лінійці Hyundai IONIQ. IONIQ 5 побудований на Electric Global Modular Platform (E-GMP), платформі Hyundai Motor Group, що призначена для акумуляторних електромобілів. Покупці можуть вибрати між двома варіантами акумуляторної батареї – 58 кВтг або 72,6 кВтг, а також повним чи заднім приводом. Згідно WLTP, версія із заднім приводом та потужністю 72,6 кВтг забезпечує максимальний запас ходу 481 км без підзарядки.
IONIQ 5 забезпечує високу продуктивність та надшвидку зарядку. Завдяки технології зарядки 800 обидва варіанти акумуляторних батарей можуть бути заряджені від 10 до 80 відсотків всього за 18 хвилин на станціях швидкої зарядки. Клієнти можуть використовувати технологію Vehicle to Load (V2L) для заряджання будь-якого електронного пристрою під час керування або зупинки.
IONIQ 5 пропонує не лише широкий вибір приводів, а й незвичайний інтер’єр. Натуральні матеріали наголошують на екологічному характері автомобіля. Передні сидіння з електричним регулюванням можуть відкидатися під оптимальний ергономічний кут, забезпечуючи пасажирам на передніх сидіннях відчуття невагомості та підтримку ніг. BEV оснащений 12-дюймовими моніторами панелі приладів та інформаційно-розважальної системи. Центральна консоль і заднє сидіння можуть зрушуватися, щоб клієнти могли ще гнучкіше використовувати внутрішній простір. IONIQ 5 може буксирувати причепи з повною масою до 1600 кг.