Новини

Компанія Volkswagen попрощається із ще однією моделлю

Share

Volkswagen планує припинити виробництво автомобілів Santana в Китаї, прощаючись понад три десятиліття зі своєю першою китайською моделлю, яка стала символом зростаючого середнього класу в країні і сприяла зростанню популярності німецького автовиробника.

Спільне підприємство Volkswagen AG та SAIC Motor припинить виробництво автомобілів Santana, Skoda Rapid та поточної версії позашляховиків Tharu на своєму заводі у східному місті Ічжен, йдеться в опублікованих урядом регіону документах. Цей завод є основним заводом з виробництва Santanas у Китаї – його потужність складає 224 400 одиниць на рік.

Volkswagen не став прямо коментувати свої плани щодо Santana, але повідомив, що споживчі уподобання змістилися з седанів на позашляховики.

“Споживчі переваги поступово зміщуються від моделей з малолітражним двигуном внутрішнього згоряння (ДВС) до моделей BEV (акумуляторний електромобіль) та позашляховиків”, – заявили в компанії.

Виробництво Santana почалося в Китаї в 1985 році, і Volkswagen повідомив, що за ці роки китайським клієнтам було поставлено понад 6 мільйонів автомобілів. Було незрозуміло, чи Volkswagen продовжить випускати Santana на інших ринках.

Доступні за ціною седани, які стали символами статусу у 1990-х роках, коли економіка Китаю процвітала, здобули визнання та дозволили Volkswagen вирвався на китайський ринок та піднятися на перше місце серед іноземних автовиробників з погляду продажу.

Торік Volkswagen продав у Китаї 3,85 мільйона автомобілів, випередивши іноземного виробника General Motors Co, що займає друге місце, частково завдяки зміщенню акценту на більш популярні та прибуткові моделі позашляховиків. Конкуренція на ринку сімейних автомобілів посилилася з виходом на ринок більшої кількості міжнародних конкурентів та китайських фірм, що чинило тиск на деяких відомих іноземних виробників.

За перші 10 місяців цього року SAIC-Volkswagen реалізував 970438 автомобілів, що на 18% менше, ніж роком раніше. Такі компанії, як Hyundai Motor, Renault та Suzuki Motor, закрили заводи, вийшли із спільних підприємств або повністю залишили китайський ринок.

Згідно з документом, замість Santana та Rapid завод в Ічжені вироблятиме T-Cross та оновлені позашляховики Tharu, хетчбеки Polo та седани Lamando. Volkswagen має інші спільні підприємства з FAW Group та JAC. Усі підприємства будують нові заводи для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025

Volkswagen може відмовитись ще від однієї компанії

Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…

03.04.2025

Як змінився штраф за недотримання дистанції в Україні у 2025 році

В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…

03.04.2025

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025

Навіщо автовласники додають спирт у паливний бак навесні

Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…

03.04.2025

Представлено оновлений Renault Austral 2025 з вдосконаленою підвіскою та шумоізоляцією

Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…

03.04.2025