Новини

Компанія Volkswagen попрощається із ще однією моделлю

Share

Volkswagen планує припинити виробництво автомобілів Santana в Китаї, прощаючись понад три десятиліття зі своєю першою китайською моделлю, яка стала символом зростаючого середнього класу в країні і сприяла зростанню популярності німецького автовиробника.

Спільне підприємство Volkswagen AG та SAIC Motor припинить виробництво автомобілів Santana, Skoda Rapid та поточної версії позашляховиків Tharu на своєму заводі у східному місті Ічжен, йдеться в опублікованих урядом регіону документах. Цей завод є основним заводом з виробництва Santanas у Китаї – його потужність складає 224 400 одиниць на рік.

Volkswagen не став прямо коментувати свої плани щодо Santana, але повідомив, що споживчі уподобання змістилися з седанів на позашляховики.

“Споживчі переваги поступово зміщуються від моделей з малолітражним двигуном внутрішнього згоряння (ДВС) до моделей BEV (акумуляторний електромобіль) та позашляховиків”, – заявили в компанії.

Виробництво Santana почалося в Китаї в 1985 році, і Volkswagen повідомив, що за ці роки китайським клієнтам було поставлено понад 6 мільйонів автомобілів. Було незрозуміло, чи Volkswagen продовжить випускати Santana на інших ринках.

Доступні за ціною седани, які стали символами статусу у 1990-х роках, коли економіка Китаю процвітала, здобули визнання та дозволили Volkswagen вирвався на китайський ринок та піднятися на перше місце серед іноземних автовиробників з погляду продажу.

Торік Volkswagen продав у Китаї 3,85 мільйона автомобілів, випередивши іноземного виробника General Motors Co, що займає друге місце, частково завдяки зміщенню акценту на більш популярні та прибуткові моделі позашляховиків. Конкуренція на ринку сімейних автомобілів посилилася з виходом на ринок більшої кількості міжнародних конкурентів та китайських фірм, що чинило тиск на деяких відомих іноземних виробників.

За перші 10 місяців цього року SAIC-Volkswagen реалізував 970438 автомобілів, що на 18% менше, ніж роком раніше. Такі компанії, як Hyundai Motor, Renault та Suzuki Motor, закрили заводи, вийшли із спільних підприємств або повністю залишили китайський ринок.

Згідно з документом, замість Santana та Rapid завод в Ічжені вироблятиме T-Cross та оновлені позашляховики Tharu, хетчбеки Polo та седани Lamando. Volkswagen має інші спільні підприємства з FAW Group та JAC. Усі підприємства будують нові заводи для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Skoda готує Octavia з провокаційним дизайном, який не всім сподобається

Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…

29.06.2025

Оновлений Skoda Kamiq 2026 отримав версію Plus для конкуренції з Peugeot 2008

Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…

29.06.2025

Чому заправка А-92 небезпечна для сучасних моторів

З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…

29.06.2025

Mercedes-Benz анонсував випуск декількох новинок

Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…

29.06.2025

Mazda CX-5 показала нове покоління з фарами у стилі BMW (ФОТО)

До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…

29.06.2025

Юристи пояснили, як уникнути незаконних вимог поліції на дорозі

Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…

29.06.2025