Виявилося, що у мереж БРСМ-нафта, МОТТО, Brent Oil бензин А-95 не відповідає стандартам, що призводить до збільшеного споживання палива, зменшення потужності мотора та поломки паливної системи.
У зразків бензину, взятих у мереж БРСМ-нафта, МОТТО, Brent Oil, експертиза виявила нестачу октану: БРСМ-нафта (93,3 од.), МОТТО (92,4 од.), Brent Oil (92,4 од.) . Це означає, що по суті А-92 продають за ціною А-95.
Це є серйозним порушенням, оскільки двигуни сучасних автомобілів чітко налаштовані на відповідний рівень октанового числа. Заправка автомобіля менш якісним паливом призводить до того, що збільшується витрата палива та падає віддача двигуна. Скінчитися все може поломкою паливної апаратури.
Також у мереж БРСМ-нафта, МОТТО, Brent Oil та «бочки» Циклон (несітковий АЗС) виявилося перевищення бензолу. Так, у зразків БРСМ-нафта вміст бензолу перевищено в 5 разів (4,88 % за норми не більше 1 %). Не набагато кращі результати показали МОТТО і Циклон – норма перевищена більш ніж у 3 рази. Brent Oil показники становлять 1,26%, що на тлі таких результатів не виглядає критично. До речі, перевищення норми вмісту бензолу загрожує проблемам зі здоров’ям у водіїв та пішоходів.
Найбільші мережі – БРСМ-нафта, МОТТО та Brent Oil – продовжують максимально вичавлювати прибуток за рахунок продажу напівкустарного бензину. Це завдає шкоди не лише автомобілям та людям, а й фінансовому бюджету країни через недоплачені податки.