Автосалони та СТО розповіли, як вони працюють у «червоній» зоні

Нинішній перехід на жорсткі карантинні обмеження не став несподіванкою з кількох причин.

0
92

З цього тижня столиця перейшла до «червоної» зони. AUTO-Consulting з’ясував, як карантинні обмеження позначаться на роботі автосалонів та СТО. Про що слід знати клієнтам і чи можливе дистанційне обслуговування.

Нинішній перехід на жорсткі карантинні обмеження не став несподіванкою з кількох причин. По-перше, про нього чимало говорили заздалегідь, і таким чином дали можливість підготуватися. По-друге, багато хто встиг вакцинуватися. Але найголовніше, що імпортери та дилери вже мають досвід роботи в умовах карантинних обмежень різної жорсткості. А це означає, що всі необхідні заходи безпеки відпрацьовані до дрібниць. І ті, які добре себе зарекомендували, використовуються і цього «карантинного сезону».

Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії «АВТ Баварія Україна» (автомобілі BMW, Mini, Rolls-Royce, Aston Martin), при вході в шоуруми клієнт/гість зобов’язані надати один із перерахованих документів. Це, зокрема, covid-сертифікат, або – негативний тест ПЛР (зданий не пізніше 72 години тому), або – експрес-тест на covid (зданий не пізніше 48 годин). Крім того, вхід та перебування на території дилерських центрів відбувається у масках. Якщо відвідувач не має маски, йому її надають. Крім того, у всіх клієнтських зонах встановлені дезінфектори. Біля каси на підлозі розміщені позначки дистанції в 1,5 м. Цю дистанцію при спілкуванні з клієнтами дотримуються і співробітники компанії. Вони – вакциновані. Також, для всіх автомобілів використовуються захисні чохли для підлоги, сидінь та керма. А салон автомобілів клієнтів – дезінфікується.

Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії «Єврокар» (автомобілі Skoda), схема роботи дилерських підприємств ŠKODA в умовах карантинних обмежень була відпрацьована протягом останнього року і відмінно зарекомендувала себе. У «червоній» зоні автосалони та станції технічного обслуговування ŠKODA працюють з дотриманням режиму карантинних обмежень, встановлених законодавством та місцевою владою. А також – відповідно до рекомендацій ŠKODA.

У дилерів компанії «Єврокар» станції техобслуговування у «червоних» зонах працюють у штатному режимі з дотриманням усіх карантинних умов та рекомендацій автовиробника. У тому числі – з контролем здоров’я співробітників, дезінфекцією, масковим режимом та дистанціюванням.

Як автосалони та СТО працюють у «червоній» зоні – автосалон

Зараз читають  В Україні суттєво подорожчають авто: причина

У прес-службі компанії «Нісан Мотор Україна» AUTO-Consulting повідомили, що всі операції з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Nissan в офіційній дилерській мережі марки відбуваються відповідно до вимог законодавства України та рекомендацій МОЗ. У дилерських центрах тут перевіряються сертифікати та результати тестів. А стерильність забезпечується тотальним масковим режимом, наявністю дезінфекторів для рук та додатковою санітарною обробкою приміщень. Маски для клієнтів доступні та надаються за запитом.

У компанії «Порше Україна» (Audi, Cupra, Volkswagen, SEAT), у рамках піклування про безпеку клієнтів, при вході в дилерські підприємства заміряється температура, приміщення укомплектовані масками та антисептиками. Під час роботи з автомобілем використовуються одноразові захисні чохли на кермо та сидіння. У персоналу дилерських підприємств встановлені захисні екрани на столах для мінімізації прямого контакту з клієнтами, весь персонал забезпечений засобами індивідуального захисту, пряме приймання автомобіля проводитиметься з виконанням вимог щодо дотримання дистанції. Або огляд автомобіля відбувається за допомогою фото/відео фіксації.

Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії «Рено Україна», в автосалонах та на СТО дилерських центрів компанії у відвідувачів перевіряють COVID-сертифікати. Стерильність тут забезпечують, виконуючи весь комплекс необхідних заходів, схвалений МОЗ щодо запобігання зараженню. Зокрема, – використовуються антисептичні засоби для регулярного прибирання, є маски (як на співробітниках, так і для відвідувачів), антисептики, дотримується соціальна дистанція і т.д.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.