Більшість нових автомобілів комплектується автоматичною коробкою передач. Аналітики прогнозують, що найближчим десятиліттям АКПП повністю витіснить механіку. Але не всі водії знають, як правильно їздити автомобілем з автоматичною коробкою. Експерти розповіли про найпоширеніші помилки.
Деякі водії сприймають режим L на АКПП як першу передачу. Насправді, режим блокує коробку на першій передачі. Його використовують для повільного спуску з гірки і проїзду по складних ділянках дороги, де потрібні високі обороти мотора.
Другий режим АКПП – це те саме, що й друга передача на МКПП. Режим 2 відрізняється від L тим, що його можна активувати рухається без натискання блокатора. Режим використовується для спуску або підйому.
На 4-ступінчастих АКПП зустрічається режим O/D Off. Буває цей режим відзначений цифрою 3. Цей режим використовується для блокування останньої передачі. Його використовують для їзди містом на швидкості до 60км/год. Іноді його замінюють режим Sport.
Режим підвищеної динаміки автомобіля – PWR. Цей режим значно підвищує витрату палива.
Manu або Сніжинка знижує момент перемикання передач і є повною протилежністю режиму PWR. Його використовують для їзди по слизькій трасі.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment