Більшість нових автомобілів комплектується автоматичною коробкою передач. Аналітики прогнозують, що найближчим десятиліттям АКПП повністю витіснить механіку. Але не всі водії знають, як правильно їздити автомобілем з автоматичною коробкою. Експерти розповіли про найпоширеніші помилки.
Деякі водії сприймають режим L на АКПП як першу передачу. Насправді, режим блокує коробку на першій передачі. Його використовують для повільного спуску з гірки і проїзду по складних ділянках дороги, де потрібні високі обороти мотора.
Другий режим АКПП – це те саме, що й друга передача на МКПП. Режим 2 відрізняється від L тим, що його можна активувати рухається без натискання блокатора. Режим використовується для спуску або підйому.
На 4-ступінчастих АКПП зустрічається режим O/D Off. Буває цей режим відзначений цифрою 3. Цей режим використовується для блокування останньої передачі. Його використовують для їзди містом на швидкості до 60км/год. Іноді його замінюють режим Sport.
Режим підвищеної динаміки автомобіля – PWR. Цей режим значно підвищує витрату палива.
Manu або Сніжинка знижує момент перемикання передач і є повною протилежністю режиму PWR. Його використовують для їзди по слизькій трасі.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment