Більшість нових автомобілів комплектується автоматичною коробкою передач. Аналітики прогнозують, що найближчим десятиліттям АКПП повністю витіснить механіку. Але не всі водії знають, як правильно їздити автомобілем з автоматичною коробкою. Експерти розповіли про найпоширеніші помилки.
Деякі водії сприймають режим L на АКПП як першу передачу. Насправді, режим блокує коробку на першій передачі. Його використовують для повільного спуску з гірки і проїзду по складних ділянках дороги, де потрібні високі обороти мотора.
Другий режим АКПП – це те саме, що й друга передача на МКПП. Режим 2 відрізняється від L тим, що його можна активувати рухається без натискання блокатора. Режим використовується для спуску або підйому.
На 4-ступінчастих АКПП зустрічається режим O/D Off. Буває цей режим відзначений цифрою 3. Цей режим використовується для блокування останньої передачі. Його використовують для їзди містом на швидкості до 60км/год. Іноді його замінюють режим Sport.
Режим підвищеної динаміки автомобіля – PWR. Цей режим значно підвищує витрату палива.
Manu або Сніжинка знижує момент перемикання передач і є повною протилежністю режиму PWR. Його використовують для їзди по слизькій трасі.
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Leave a Comment