Режими АКП, які часто використовують неправильно

0
342

Більшість нових автомобілів комплектується автоматичною коробкою передач. Аналітики прогнозують, що найближчим десятиліттям АКПП повністю витіснить механіку. Але не всі водії знають, як правильно їздити автомобілем з автоматичною коробкою. Експерти розповіли про найпоширеніші помилки.

Деякі водії сприймають режим L на АКПП як першу передачу. Насправді, режим блокує коробку на першій передачі. Його використовують для повільного спуску з гірки і проїзду по складних ділянках дороги, де потрібні високі обороти мотора.

Другий режим АКПП – це те саме, що й друга передача на МКПП. Режим 2 відрізняється від L тим, що його можна активувати рухається без натискання блокатора. Режим використовується для спуску або підйому.

На 4-ступінчастих АКПП зустрічається режим O/D Off. Буває цей режим відзначений цифрою 3. Цей режим використовується для блокування останньої передачі. Його використовують для їзди містом на швидкості до 60км/год. Іноді його замінюють режим Sport.

Режим підвищеної динаміки автомобіля – PWR. Цей режим значно підвищує витрату палива.

Manu або Сніжинка знижує момент перемикання передач і є повною протилежністю режиму PWR. Його використовують для їзди по слизькій трасі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!