Китайська марка 360 Mobile оголосила початок роботи в сегменті електрокарів. Фірма, яка раніше відома мобільними гаджетами, а зараз спеціалізується на інтернет-сервісах і кібербезпеці, планує вкласти близько півмільярда доларів у розвиток вже існуючого виробника електромобілів — компанію Hozon Auto. Про це повідомляє видання GizChina.
У розвиток бренду Neta компанія 360 Mobile вкладе 2,9 млрд. юанів, що становить 454 млн. доларів. Усі головні документи, що регулюють угоду, вже підписано. Передбачається, що дві марки спільно працюватимуть над подальшим удосконаленням електрокарів, включаючи галузь їхньої мережевої безпеки у сфері комунікацій між самими автомобілями та дорожньою інфраструктурою. Окрім цього, компанія 360 Mobile може взяти на себе надання онлайн-сервісів.
Марка Hozon Auto, а також її локальний електробренд Nezha (Neta) за межами Китаю майже невідомі. Але за підсумками вересня кросовер Neta V посів на домашньому ринку 13 місце в загальному рейтингу продажів з показником трохи більше 5 тис. автомобілів. Загальний обсяг постачання Neta у вересні 2021 року вперше перевищив 7 тис. електрокарів (втричі більше, ніж рік тому).
Друга модель бренду Neta – це кросовер з індексом U – навесні 2021 року пережила рестайлінг. Вона відрізняється цілим списком розвинених мультимедійних рішень (наприклад, «прозорими» передніми стійками), а також збільшеним до 610 км запасом ходу.